Şuraya bir detay eklemek istiyorum. Pingplotter a çok güvenmeyin. Anormal sonuçlar verdiğine çok defa şahit oldum. Pingplotter test sonucu sağlamasını WinMTR yazılımı ile de yapın.
Kameranızın türünü bilmiyorum ama eğer ip kamera ise görüntüleri önce kendi veri merkezine gönderir sonra siz merkezden geri dönen görüntüyü izlersiniz. Modem üzerinden DNS değiştirme işlemi yaparak kontrol edebilirsiniz.
Ek olarak bir kaynakta şu sebepler sıralanmış " Zayıf WiFi Bağlantısı veya Düşük Bant Genişliği
Kablosuz güvenlik kameralarındaki video kaybı veya zayıf video sinyali, kararsız ağ bağlantılarından, zayıf bir WiFi bağlantısından veya düşük internet bant genişliğinden kaynaklanabilir. İşte bazı nedenler:
Kameralar yönlendiriciden çok uzakta
Kameranız ve yönlendiriciniz arasında çok fazla fiziksel engel var
merhaba sorun wifi yada başka birşey değil. sorun paket kaybından kaynaklanıyor.
eğer ankarada TurkNet vdsl kullanan birisi pingplotter testi gönderebilirse geçiş için bana yol göstermiş olur.
bu benim netspeed pingplotter test sonucum