TurkNet altyapı konusunda yardımcı olabilir mi?

Abone Numaram **** Bulunduğum Bölgede Altyapı TTNET tarafından sağlanıyor Bu Konuda maalesef çok sayıda sorun yaşıyorum Bölge Dışında Kalan Çevre Mecralarda Fiber Kullanım Aktif Ve Paketler Mevcut iken Benim bulunduğum santral Yıllardır Bir Devre Arızası Yüzünden ve Abone sayısından Dolayı Göz ardı ediliyor 2024 YILINDA HALEN DAHA 16MBPS kullanıyorum ve 400 TL aylık fatura ödüyorum Santrale uzaklığım en fazla 600Mt 16mps Paketimde Bakır kablolardan dolayı 12-13 hatta 8 -9lara kadar düşüyor ki onunda bir çok kez arızasını kontrolünü Sahadaki arkadaşlara yaptırdım Bakır kablodan dolayı Bunu bulunduğum bölge müdürlüğüne taşıyınca Evet santral çok eski yenilenmesi lazım Bu tip Santrallerin artık Kartının temini olmadığını ve başka bir yerde yeni tip santrale geçilirse Eski kartlar Bölgelerde yer değiştirdiğini vs açıklamalar yaptılar ve 2023 Aralık ayında güya santral değişimi olacağını söylediler ve halen hiçbir değişiklik yok her seferinde öteliyorlar anlayacağınız sanırım daha çok bekleyeceğim Şimdi benim düşüncem Benim bulunduğum santrale Fiber Bağlantı geliyor ve Bakır kablolar ile dağıtım yapılıyor ben denedim olmadı bu bölge için bir değişim talebinde bulunulsa TurkNet Yetkilileri bir öncülük etse TTNET Müşterisi Olmadığım içinde biraz dışlanıyor gibi hissettim sanki bizden hizmet alsanız işinizi hallederdik havaları var bu konu için bir yardımcı olun artık Fiber olamasa da En azından VDSL kalitesinde bir hizmet almak istiyorum

Öncelikle hoş geldiniz.Altyapı talebini TurkNet iletemiyor. 600 metreden bakır kablolar ile vdsl almanız olası değil. Size tavsiyem Twitter (X) üzerinden Turk Telekom hesaplarını ve Telekom Ceo su Ümit Bey in hesaplarını etiketleyerek herkese açık bir şekilde iletmeniz. Size genel müdürlük üzerinden dönüş yapılacak orada tane tane yavaş yavaş yaşadığınız sorunu, saha ekipleri ile geçen diyologları tüm detayları ile iletin. Kart konusunu ve Telekom abonesi olmadığınız için yardımıcı olunmadığı durumunu da iletin. Oradan size olumlu veya olumsuz cevap gelecektir. Eğer fiber altyapı planlaması yapıldı, yapılacak vs denirse en az 3 ay beklemeniz gerekecektir.

Selamlar @lazenes, yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile iletişime geçerek talebinizi iletebilirsiniz. Ben de hizmetiniz üzerinden destek kaydı oluşturarak altyapınızın incelenmesi için ekiplerimize bilgi ilettim :smiling_face_with_three_hearts:

Hocam arkadaşımızın anlattığı ve benim de yaşadığım sorun oldukça benzer benim de santral ile aramda 600 metre var ve bakır alt yapı var santral de kablo arızası var fakat çözülecek gibi değil TurkNet alt yapı sorgulama sitesin de alt yapı 61mbps desteklediği gözüküyor fakat ben o sağlanan hızı kullanamıyorum şuan ki paket 34/11 mbps fakat 1 gün de bir kopma/çökme oluyor hız 0’a düşüyor TurkNet e geçeli daha 1 ay olmadı 21 tane destek kaydı açıldı çözüm yok yazdığınız şeyi yapsam alt yapı hakkında destek olurlar mı acaba? Gerçi TT ekibinden daha önce adresime 3 4 kez gelen beyefendi oraya alt yapı yapılması imkânsız demişti fakat ben yine de şansımı denemek istiyorum aksi takdirde kullanamıyorum ve iptal edeceğim bıktım bağlantı kopmasından hızın 0 a düşmesinden telekom’a X üzerinden yazsam geri dönüş yaparlar mı?

1 Beğeni

Dostum TTNet Bölge müdürlüğüne de gitsen çare olmuyor Evde internet Müşterisi olmanız lazımmış yani kendi müşterilerine hizmete açık olduklarını anlatır bir cevapla beni salladılar X.com da yazdım yüz yüze de görüştüğüm oldu sanırım tek çaremiz santrali olduğu yerden cezasına boyun eğip bir vinç yardımı ile sökmek ve yanlışlıkla oldu demek veya ateşe vermek ki buda aylarca internetsiz kalmak demek oluyor devrilen direkleri için bile 2 ay sonra sahaya çıkıyorlar anlamıyorum bu kadar zor olamaz Aylık 400 TL verip de 16 mbps paketimi kullanamam çok saçma Telekom altyapısı ile hizmet alıyorsan ille de onların müşterisi olman için çabalanıyor nasılsa bu bizden değil bak başının çaresine havaları var yine de diyorum 20224 yılında halen ADSL Hizmeti alamıyoruz ancak 1980ler den kalma sadece sabit telefon bağlanır altyapıları ile uzay çağında Hizmet vermeye çalışıyorlar.

1 Beğeni

Maalesef içler acısı bir durum ben de 33 mgbt kullanıyorum ama aslında kullanamıyorum 24 saatte bir hızı 0 a düşüyor ve hat resetlenmeden normale dönmüyor sanırım hızını 24 ya da 16 mgbt’e düsürteceğim çünkü alt yapı daha fazlasını kaldırmıyor