TurkNet altyapı konusunda yardımcı olabilir mi?

Abone Numaram **** Bulunduğum Bölgede Altyapı TTNET tarafından sağlanıyor Bu Konuda maalesef çok sayıda sorun yaşıyorum Bölge Dışında Kalan Çevre Mecralarda Fiber Kullanım Aktif Ve Paketler Mevcut iken Benim bulunduğum santral Yıllardır Bir Devre Arızası Yüzünden ve Abone sayısından Dolayı Göz ardı ediliyor 2024 YILINDA HALEN DAHA 16MBPS kullanıyorum ve 400 TL aylık fatura ödüyorum Santrale uzaklığım en fazla 600Mt 16mps Paketimde Bakır kablolardan dolayı 12-13 hatta 8 -9lara kadar düşüyor ki onunda bir çok kez arızasını kontrolünü Sahadaki arkadaşlara yaptırdım Bakır kablodan dolayı Bunu bulunduğum bölge müdürlüğüne taşıyınca Evet santral çok eski yenilenmesi lazım Bu tip Santrallerin artık Kartının temini olmadığını ve başka bir yerde yeni tip santrale geçilirse Eski kartlar Bölgelerde yer değiştirdiğini vs açıklamalar yaptılar ve 2023 Aralık ayında güya santral değişimi olacağını söylediler ve halen hiçbir değişiklik yok her seferinde öteliyorlar anlayacağınız sanırım daha çok bekleyeceğim Şimdi benim düşüncem Benim bulunduğum santrale Fiber Bağlantı geliyor ve Bakır kablolar ile dağıtım yapılıyor ben denedim olmadı bu bölge için bir değişim talebinde bulunulsa TurkNet Yetkilileri bir öncülük etse TTNET Müşterisi Olmadığım içinde biraz dışlanıyor gibi hissettim sanki bizden hizmet alsanız işinizi hallederdik havaları var bu konu için bir yardımcı olun artık Fiber olamasa da En azından VDSL kalitesinde bir hizmet almak istiyorum

Öncelikle hoş geldiniz.Altyapı talebini TurkNet iletemiyor. 600 metreden bakır kablolar ile vdsl almanız olası değil. Size tavsiyem Twitter (X) üzerinden Turk Telekom hesaplarını ve Telekom Ceo su Ümit Bey in hesaplarını etiketleyerek herkese açık bir şekilde iletmeniz. Size genel müdürlük üzerinden dönüş yapılacak orada tane tane yavaş yavaş yaşadığınız sorunu, saha ekipleri ile geçen diyologları tüm detayları ile iletin. Kart konusunu ve Telekom abonesi olmadığınız için yardımıcı olunmadığı durumunu da iletin. Oradan size olumlu veya olumsuz cevap gelecektir. Eğer fiber altyapı planlaması yapıldı, yapılacak vs denirse en az 3 ay beklemeniz gerekecektir.

Selamlar @lazenes, yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile iletişime geçerek talebinizi iletebilirsiniz. Ben de hizmetiniz üzerinden destek kaydı oluşturarak altyapınızın incelenmesi için ekiplerimize bilgi ilettim :smiling_face_with_three_hearts: