Türknet Altyapı Çalışması Sonrası İnternet Kesintisi

17/11/2020 tarihinde TurkNet online işlemler üzerinden internet arızasıyla ilgili kayıt açtım destek konusu ( internete Bağlanamıyorum - Tanım Sorunu) Destek Numarası 38492007 Destek durumu Türk Telekoma iletildi, Kontrol Ediliyor
Sonrası Yazışmalar

İnternete bağlanamıyorum sürekli alt yapı çalışması oluyor neden?

Telefon:555032-- - Mail:bekirtopcu@hotmail.com

TurkNet Online İşlem Merkezi Ticket Konusu: İnternete Bağlanamıyorum - Tanım Sorunu

17.11.2020 21:38
Arıza bildiriminize istinaden alt yapı kontrollerini yapmaya başladık. Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülemezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerine bilgi vereceğiz. 48 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.

Merhaba Bekir Bey,ben Utkucan Y.

18.11.2020 14:30
Telekom sistemlerinde abonelik bilgisi bulunamadı hatası alıyoruz.Bu sorunun çözümü için yeni internet satışı yapmamız gerekmektedir.Bu süreçte maddi anlamda herhangi bir kaybınız olmayacak ve yapmanız gereken herhangi bir işlem bulunmamaktadır.

İyi günler dilerim.

19.11.2020 15:06

Utkucan bey ;

Telekom internet abonelik bilgisi bulunamadı sorunu ne zaman çözülecek bilgi alabilir miyim ?

19.11.2020 17:43
Emre K.

Merhaba Bekir Bey,

Yaşadığınız sorunun çözümü için yeniden internet satış işlemlerine başladık. Telekom tarafından işlemlerin onaylanmasını beklemekteyiz.

İyi Günler Dilerim.

iyi çalışmalar.

19.11.2020 19:08
Emre bey;

böyle birşey nasıl olabiliyor neden beni mağdur ediyorsunuz türkneti kesintisiz hizmet nedeni ile tercih ettim ancak sürekli bakım çalışması var diye mesaj atılıyor ardından durum bu biran önce bu işi çözüme kavuşturun sonuçta bunun için size ücret ödüyorum nerede kaldı müşteri memnuniyeti iyi akşamlar.

20.11.2020 09:41
Muhammed F.

Merhaba Bekir Bey,

Yaşanan aksaklık için özür dileriz. En kısa zamanda çözüm sağlamak adına elimizden geleni yapıyoruz. Sağlıklı günler.

21.11.2020 07:44
Merhaba 48 saat içerisinde sorunum çözülecekti ancak 4 gün oldu hala bir çözüme kavuşutura madınız TurkNet gibi bir firmadan bunları asla beklemezdim ancak durumlar böyle devam ederse her geçen gün müşteri kaybedecek ve bu da sizin şirketinizin zarar etmesi demektir acilen sorunumu çözülmesini istiyorum yoksa TurkNet ile yolları ayıracağım başka bir oparatöre geçemek durumunda kalacağım iyi günler

21.11.2020 12:26

Merhaba, ben Kaan A.

Mağduriyetinizin farkındayım, işlemleri elimden geldiğince hızlandırmaya çalışıyorum. Size bilgi dönüşü sağlayacağım.

İyi günler dilerim.

22.11.2020 14:54
Utkucan Y.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020112200078933657 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

23.11.2020 04:32

TurkNet Destek

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-11-2020 21:38:34

Görev : OTOMATİK ARIZA TESPİT

Görev Bildirim Zamanı : 22-11-2020 14:54:00

Arıza ID :2020112200078933657

Ekip Tipi Açıklama : Sistem Kontrol(Arıza Tespit Uyg.)

İş Emri ID : 2020112200183279996

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

23.11.2020 12:53
Utkucan Y.

Merhaba,ben Utkucan Y.

Telekom ekiplerinin çalışmaları devam ediyor.Bu süre içerisinde modeminizin açık konumda olduğundan emin olun lütfen.En kısa sürede size bilgi vereceğim.İyi günler dilerim.

tkucan Y.

24.11.2020 15:09

Merhaba,ben Utkucan Y.

Telekom ekiplerinden sorun ile ilgili geri dönüş bekliyorum.Tarafıma iletildiğinde sizi bilgilendireceğim.

İyi günler dilerim.

25.11.2020 03:57
TurkNet Destek

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-11-2020 21:38:34

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 22-11-2020 14:54:00

Arıza ID :2020112200078933657

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020112200183267947

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

25.11.2020 03:58

TurkNet Destek

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : 35840/6144/V

Upload Çıkış Gücü : –

Download Çıkış Gücü : –

Upload Kapasite Hızı : – kbps

Download Kapasite Hızı : – kbps

Upload Mevcut Hızı : 6143 kbps

Download Mevcut Hızı : 35838 kbps

Upload Noise Margin : – dB

Upload Attenuation : – dB

Download Noise Margin : – dB

DownloadAttenuation : – dB

25.11.2020 10:12
Utkucan Y.

Merhaba,ben Utkucan Y.

Arıza ile ilgili kontrollerin yapılması adına ekipleri yeniden yönlendirdim.

İyi günler dilerim.

şu sorunu çözün artık 10 gün oldu