Yıllardır TurkNet firması müşterisiyim. 04.08.2021 tarihinde ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden itibaren internet bağlantım kesildi gelmiyor. Online işlemlerden destek almaya çalışıyorum yarım yamalak cevap veriliyor. 09.08.2021 tarihi oldu aradan 5 gün geçti halen internet yok. İşim gereği interneti aktif kullanan biriyim bu sorun yüzünden telefonumu PC ye bağlayıp internet kullanmak zorunda kalıyorum. Bana ekstra külfet oluyor. TurkNet resmen müşterilerini ortada bırakıyor. Artık lütfen bu problemin çözülmesini istiyorum.
ADSL - VDSL geçişlerinde port değişikliği yapıldığı için internet kesilmektedir. TT ekipleri binanızda bulunan ankastre kutusunda etiketleme yaptılar mı?
Gerekirse modemi sıfırlayın. Ayarları baştan yapın ve modülasyon türünü VDSL seçin.
Bazen karmaşıklık olabiliyor otomatik olarak adsl seçtiğini gördüm sistemin bazen.
O yüzden modemi sıfırlayın tekrar kurun.