Turknet ADSL den VDSL ye geçiş yaptım internetimi kestiler

Yıllardır TurkNet firması müşterisiyim. 04.08.2021 tarihinde ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden itibaren internet bağlantım kesildi gelmiyor. Online işlemlerden destek almaya çalışıyorum yarım yamalak cevap veriliyor. 09.08.2021 tarihi oldu aradan 5 gün geçti halen internet yok. İşim gereği interneti aktif kullanan biriyim bu sorun yüzünden telefonumu PC ye bağlayıp internet kullanmak zorunda kalıyorum. Bana ekstra külfet oluyor. TurkNet resmen müşterilerini ortada bırakıyor. Artık lütfen bu problemin çözülmesini istiyorum.

Modem VDSL destekliyor: tp link td w9970
Abone kullanıcı no: 1126585

ADSL - VDSL geçişlerinde port değişikliği yapıldığı için internet kesilmektedir. TT ekipleri binanızda bulunan ankastre kutusunda etiketleme yaptılar mı?

Evet, saha ekibi iki defa geldiler

Bu işlemden sonra TurkNet Saha Ekibi gelip bağlantı sağladıysa modem kurulumunuda doğru bir şekilde yaptıysanız bağlantı olması gerekiyor.

1 Beğeni

Gerekirse modemi sıfırlayın. Ayarları baştan yapın ve modülasyon türünü VDSL seçin.
Bazen karmaşıklık olabiliyor otomatik olarak adsl seçtiğini gördüm sistemin bazen.
O yüzden modemi sıfırlayın tekrar kurun.