Turknet abonelik sorunu

Turknette nakil işlemi başlattım fakat nakil işlemi uzun sürdüğü için iptal talebinde bulundum ve iptal ettirdim fakat başka bir internet aboneliğine başvurmak istediğimde “Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.” Uyarısı alıyorum. Bu uyarıyı Turknette başvururkende alıyorum. Yaklaşık 1 ay oldu ne TurkNet 'e tekrar geçebiliyorum ne de başka bir sağlayıcıya başvurabiliyorum port dolu görünüyor. Ne yapabilirim internetsiz kaldım

Selamlar @Isaaa1, bu sürece maalesef müdahale edilemiyor. Port durumunun normale dönmesi adına yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile görüşebilirsiniz.

Teşekkür ederim