Turknet Aboneliğinin iptali

Henüz evime interneti yeni bağlatmama rağmen sorunsuz gün geçmedi. Günlerdir çözülemeyen sorunlar ve bugün güç bela aradıklarında bana söyledikleri şey ise bardağı taşıran son damla oldu. Arayan kişi dalga geçer gibi Türk Telekom ekiplerinin arıza olmadığını söylediğini ve arızamın devam edip etmediğini sordu. Ben de bana taahhüt edilen hızın minimum 35 mbps olduğunu ancak bağlattığımdan beri sadece 2 gün 18 mbps civarı gördüğümü sonrasında ise 7 mbps’ye düştüğünü söyledim. Cevap olarak santrale olan mesafemin 1000 metreden fazla olduğunu ve yüksek hızları alamayacağımı ama kopma sorunu hallolursa düşük hızlarda da sorun yaşamayacağım söylendi. Gerçekten müşteriyi aptal yerine koymak bu oluyor heralde. Bu sebeple aboneliğimi iptal ettireceğim. Ancak abone olurken bana modem ücreti kurulum ücreti falan bir sürü şey çıkarttılar. Ben bunların hiçbirisini ödemek istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Adresinizde karşı dairenin veya yan tarafta bulunan evin altyapısını sorgular mısınız TurkNet üzerinden. Ve online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısınız.

Karşı dairemin altyapı sorgulaması sonucu yukarıdaki. Telefonla görüştüğümde en az ne kadar alabileceğimi sorduğumda 35den aşağı düşmez denilmişti. Ancak 2. resimde görüldüğü üzere 3 gündür 7.24mbps idi bugün 6.9a düşmüş.

e devlete iptal seçeneği gelicek yakında hep birlikte kurtulucaz

Modem hat değlerlerinizi atar mısınız?

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.12.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B

INP downstream: 57113
INP upstream: 16278
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 7047 kbps
near-end fast channel bit rate: 0 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 634 kbps
far-end fast channel bit rate: 0 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 1481659
near-end CRC error fast: 0
near-end CRC error interleaved: 291
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 10
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 4:44, 2 secs
DSL activetime :0 min, 13 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 8.0 dB
output power upstream: 2.8 dbm
attenuation downstream: 48.7 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 8.3 dB
output power downstream: 14.2 dbm
attenuation upstream: 59.8 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 32- 63: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 01 12
tone 64- 95: 22 22 22 23 33 34 34 44 44 44 44 55 55 55 55 55
tone 96-127: 55 55 55 55 55 65 66 66 66 55 56 65 66 66 66 65
tone 128-159: 55 55 55 56 55 55 55 55 55 55 55 55 55 55 45 55
tone 160-191: 44 55 54 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 192-223: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 224-255: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

Geçen gün bu değerler daha iyiydi başka bir konuda paylaşmıştım. Hat zayıflaması 20 idi şu an artmış halde. Her geçen gün daha kötü oluyor.

Zayıflama çok fazla bağlantı kuruyor olmanız bile mucize iç tesisatınızı kontrol ettirin değiştirin.

2 Beğeni

Benim de anlamadığım olay ilk 2 gün 18 mbps alıyordum değerler de daha iyiydi sonra ne olduysa bir anda böyle oldu. İç tesisata bakmaya gelecekler ama ne zaman gelirler bilmiyorum 2 gün oldu talepte bulunalı

2 Beğeni