TurkNet’e yeni abone oldum. Evime kurulum yaptılar. Altyapım 1000 mbps destekliyor fakat hız testi yaptırdığımda 5 mbps alıyorum. Müşteri hizmetlerine 3 gündür ulaşmaya çalışıyorum fakat bana bulunduğunuz bölgede yaşanan teknik bir arıza nedeniyle internetim problem olabileceği söyleniyor. Fakat hiçbir şekilde müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Aboneliğimi iptal etmek üzereyim.
Selamlar @kaganh, sizin için 79299510 numaralı destek kaydını oluşturup durumu ilgili birime aktardım. İnceleme sonrasında gereken aksiyonlar alınacak ve tarafınız ile en kısa sürede iletişime geçilecek.
Sorunum hala çözülmedi, tarafıma ulaşılmadı. İnternet hızım 85-95 arasında seyrediyor. Online İşlemler Aktivasyon ana sayfasında 2 haftadır " Üzgünüz, aktivasyon süreniz tahmin edilenden daha uzun zaman aldı. Çalışmalarımız devam ediyor. Dilerseniz, [Bize Ulaşın ] (Online İşlemler - TurkNet) menüsünden sorularınızı bize iletebilirsiniz." yazısı bulunuyor. Bize ulaşın sekmesinde ise “Aktivasyon Destek Kaydınız bulunmamaktadır.” yazıyor. Müşteri hizmetlerine 2 haftadır ulaşmaya çalışıyorum ama bana “Bulunduğunuz bölgede teknik bir arıza nedeniyle şuan internete ulaşmakta sorun yaşıyor olabilirsiniz” yanıtı verip aramayı sonlandırıyor. Şuan internet hız testi yaptırdığımda genellikle 85-95 almama rağmen nadiren 5-10 dakikalığına hızım 450 mbpslere kadar çıkıyor fakat hemen geri düşüyor. Sizden ricam müşteri hizmetlerine ulaşmamı ve online işlemlere erişimimi sağlamanızdır. Aksi takdirde şuan aldığım hızın yetersizliğinden dolayı üzülerek internet servis sağlayıcımı değiştirmek zorunda kalacağım.
Merhaba @kaganh , destek kaydınız hakkında ekibimizle iletişime geçtim. Destek kaydınız açıktır, ilgili birimimiz mutlaka dönüş yapacak.