Değerli forum takipçileri, bu ay internet faturam 99tl gelmesi gerekirken 139tl olarak gelmiştir. TurkNet’ten gelen e-postada zam yansımasının Hazirandan itibaren uygulanacağı beyan edilmiştir. Normalde son ödeme tarihi gelmeden fatura kesilir kesilmez şak diye yatırdığım faturamı bu ay ödemedim. Müşteri hizmetlerini aradım 39dakika bakın tam 39 dakika telefonumda kaydı var! Telefonuma bakan eden olmadı. İnternetten online menüden mayıs ayının neden böyle geldiğini sorduğumda, maliyetler bahane edildi. Bakın yapılan zam gayet tabi olması gereken hatta az bile yapılmış bir zamdır. Bu durumu ve tavrı ben TurkNet gibi 1000mbps düzeyinde hizmet sağlayabilen bir firmaya yakıştıramadım. Keşke internet 160 hatta 180tl olsaydı da, bu zamlı fiyatı baştan beyan ettiğiniz Haziran’da yapsaydınız. Keşke modemi parayla satsaydınız da; bana şu an yaşadığım hisleri yaşatmasaydınız. Siz forum üyeleri ve kullanıcıları bu konuda ne düşünüyorsunuz? Oturalım tartışalım. Benmi yanlış düşünüyorum merak ediyorum. Ortak bir fikre varırsak firmanın planlama çalışanları içinde yol gösterici olacağı fikrindeyim.
Zaten telefon ile iletişim kurulmuyor ki şikayet kaydı oluşturun onlar arar ama bu olay bütün abonelerin başına geldi maalesef diyecek bir şey yok çünkü taahhüt yok isterse yarın 200 lira yapar o sebeple resmen iptal etmekte özgürsünüz diyorlar bu ekonomik durumda artık zam üstüne zam geliyor
Merhaba @ztrk34, son dönemdeki altyapı sağlama maliyetlerinin beklenmedik artışından dolayı haziran ayında planladığımız fiyat değişikliğini mayıs ayında uygulamamız gerekti. Biz her zaman altyapınızın desteklediği maksimum hızı en ulaşılabilir fiyatlardan sunduğumuz için istemesek de böyle bir uygulamaya gitmemiz gerekiyor.
Fiber müşterilerine telefon hattı var. Gigafiber kullanıyorum. 200 yapsınlar bu internetin hakkı en az 200 zaten. Benim derdim zammın miktarı değil keşke haziranda başlasaydı