Arkadaşlar böyle bir sorunla karşı karşıyayım. TurkNet VDSL internetimi, altyapısı fiber olan yeni evime taşımak için TurkNet Online İşlemler üzerinden nakil başvurusunda bulundum ayın 18’inde ancak 10 gün oldu daha internetimin nakil işlemi yapılamadı. TurkNet topu Türk Telekoma atıyor. Türk Telekom çalışanı ise iş emri yok şu anda yenisini açtırmam için şikayet talebinde bulunmamı isteyerek TurkNet’e atıyor. Yardımcı olabilecek yol gösterebilecek birisi var mı acaba 10 gündür ek paket almaktan bıktım artık sürekli olarak internet paketi satın alıyorum. Bu işlemleri daha kolay yoldan halletmenin bir yolu var mıdır.
İnternetimi kapatıp yeni abonelik alsam daha hızlı olur muydu işlemler?
Yardım ederseniz sevinirim İyi forumlar dilerim.
18.08.2022 02:04 ’ te hizmetimi farklı bir adrese nakil başvurusunda bulundum.
22.08.2022 10:34 ’ te Türk Telekom çalışanı tarafından arandım ve bana fiber kablonun bulunup bulunmadığını sordu ve apartman altyapımın fiber olduğunu, katıma kadar fiber bulunduğunu ancak daireme kadar fiber çekilmediğini söyledim. Devamında soru sorarak daire içine kadar çekebilir misiniz dediğimde cevaben, evet yanıtını aldım.
Bu süre zarfında ekiplerin gelmesini bekledim, ne gelen oldu ne giden.
7 iş günü doldu ve destek ekibine online işlemler üzerinden sorunumu belirtmek amacıyla not bıraktım. 7. iş gününün dolduğunu ve bu süre zarfında kimsenin gelip kablo çekimi veya modem bağlamadığını belirttim. Buna ek olarak TurkNet beni aradı
26.08.2022 15:15’te TurkNet ile bir görüşmemiz oldu ve bu görüşme içerisinde beni arayan Türk Telekom çalışanına ulaşmamı ve yasal sürenin dolduğunu söylememi sonrasında daire kablo çekimi ve modem bağlantımı yapmalarını talep etmemi söyledi. Ben de aynı şekilde aradım ve bana bilgilerini bıraktığın taktirde yardımcı olabileceğini söyledi.
27.08.2022 13:16’ da Türk Telekom çalışanını aradığımda ise elindeki sistemde adıma ( numarama ) ait iş emrinin bulunmadığını ve bu yüzden yardımcı olamayacaklarını, TurkNet ile görüşüp yeni bir iş emri göndermeleri gerektiğini sonrasında kendisini aramamı söyledi.
27.08.2022 13:56 ile 15:23 saatleri arasında destek talebe sorunumu ilettim. Saat 15:29 ve 15:41’ de ilk aramada (15:29) TurkNet tarafından arandım. Nakil bilgilerim tekrar alındı, sebebini bilmiyorum. 18 Ağustosta zaten bir nakil talebim vardı halbuki, ikinci arandığımda (15:41) destek ekibinden birisi ile görüştüm ve sorunun tamamen Türk Telekom da olduğunu ve beni arayan numara ile görüşüp 18 Ağustostan beridir devam eden bir nakil işleminizin olduğunu söylememi daireye kadar kablo çekmek ve modem kurulumu talep etmemi söyledi. Bunlara hiçbir ücret ödemeyeceğimi ve ek olarak Türk Telekom’a tekrar bir kayıt oluşturduğunu belirtti. Ben de buna istinaden normal bir şekilde teşekkür ederek görüşmeyi sonlandırdım.
27.08.2022 16:05’te daha önce beni arayan Türk Telekom çalışanını aradım ve durumu belirttim. Kablo çekimi ve modem kurulumu size aitmiş diye belirttim. Daha önce bir alt katımıza geldiğini kablo çektiğini ancak o günden sonra kablo çekim işlemlerinin artık yapılmadığını ayreten elektrikçi vs. iletişime geçip kablo çektirmemi söyledi, ben de sizin çektirmeniz gerekiyormuş dediğimde ise numaranıza ait iş emri yok bir şey yapamam TurkNet ile görüşün dedi.
TurkNet Online işlemler destek ekibine yazdım ve şu anda kısır döngüye dönmüş durumda cevap bekliyorum. Ek olarak TurkNet tarafından Türk Telekom’a açılan destek kaydı (iş emri) numarasını talep ettim.TT çalışanına iş emrini sorgulamasını isteyeceğim TurkNet Destekten cevap gelmesi durumunda konuyu güncelleyeceğim.
Güncelleme:
28.08.2022 14:44 TurkNet tarafından arandım ve aksi bir durum (sorun) oluşmazsa 29.08.2022 17:30’ a kadar nakil işleminin tamamlanacağını ve bu süreye kadar bekleyeceğimizi, devamında benimle iletişime geçeceklerini söyledi.