Türk Telekom'un Umursamazlığı

22 mart tarihinde birden internet ışığım söndü modemi kapat aç yaptım tekrar yandı ama hızımın çok düştüğünü fark ettim modem arayüzüne bakınca hızımın 75 'ten 20mbps 'ye düştüğünü sinyal ve hat zayıflama değerleriminse 4 'ten 10lu rakamlara çıktığını gördüm TurkNet 'e arıza kaydı oluşturdum durumu incelediler ve arızayı türktelekom saha ekiplerine bildirdiler onlarda yaptıkları incelemelerde saha dolabından eve gelen bakır kabloda sorun olduğunu kazı yaparak arızaya müdahale edeceklerini bana bildirdiler turknetede bölgede arıza olduğunu arızanın 4nisan tarihinde bitirileceğini bildirdiler fakat 4nisan tarihi gelince 9nisana otelendi 9 gelince 12 oldu son olarak 15 nisan tarihi verildi arıza bitişi için ozamandan bugüne belirtilen tarihlerde hiçbir işlem yapılmadı sürekli tarih değiştirildi be TurkNet 'te bu duruma sessiz kalarak eşlik etti bu sorunu yaşayan 32 dairelik apartmanda 2abone var bunlarda türk telekom abonesi olmayan kişiler kısacası türktelekom bezdirme taktiği uyguluyor TurkNet 'te bu duruma ses çıkarmıyor bu konuda yardım edebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum

e hocam 30 abonede sorun yokken 2 abonede sorun varsa demek ki sorun kablolarda değil. Onlara giden farklı kablo da sizinki farklı kablo mu olacak sanki? Türk telekom başka iss kullandığınız için hızınızı sınırlamış. Belki de bozuk porta takmışlardır. Yapmadıkları şey değil çünkü.

Bilmiyorumki bundan 2ay önce yine aynı sorun oldu ekipler geldi devre değişikliği yaptık dediler sorun düzeldi bu seferde yine devre değişikliği yaptılar ama olmadı söyledikleri şey kabloda zedelenme olduğu bizim hızlarımız yüksek diğerleri 24 kullanıyor olduğu için sorun yaşamadıkları bizim hızımız 75 olduğu için kablo zerdeli olduğu için bizim hızları kaldıramadığı kazı yapılıp kablonun zerdeli yerini kesip yeniden ek yapacaklarını söylüyorlar türktelekom saha ekipleri