Turk Telekom'un işini düzgün yapmama sorunsalı

Bundan yaklaşık 2 hafta önce Turk telekom faturam çok fazla gelmeye başladığı için aboneliğimi kapatıp TurkNet 'e geçiş yaptım. İşler yolunda gidiyordu taa ki kurulum ekibi gelip DSLsinyalini almamaya başladığımdan beri. Yeni hat çekilmesi gerektiği söylendi TurkNet tarafından. Arıza kaydı oluşturuldu. Günlerdir TTekibi gelecek bana haber verecekler çözülecek diye bekliyorum meğer geliyolarmış. Sadece yapmaları gereken, port kablosuyla hat kablosunu birbirine bağlamakmış. Yaklaşık yarım saat önce (bu işlerden anlamama rağmen ki bunu benim yapmam gerektiğini de bilmem gerektiğini de düşünmüyorum) sandalye alıp ankastre kutusundaki bu 2 kabloyu birbirine bağladım ve dsl ışığım yanıyor şu an.Bir sürü ders kaçırdım, telefondan internet paketi satın aldım, yılbaşını internetsiz geçirmek zorunda kaldım.
Anlayacağınız asıl sorun TurkNette değil, Turk Telekomda.

aynen öyle bilerek yapıyorlar bende yapadan vaeye geçişte daha internetim gelmeden eski hattı koparıp yeni hatta bağlıyorlar 1 hafta internetsiz kalıyorum

1 Beğeni