Türk telekomun harika altyapı çalışması

hat değeri

eskiden 50 megabite yakın hız alırdım türk telekom altyapı bakım çalışması gerçekleştirdi o günden sonra 20 gün internetsiz kaldık uğraştım çabaladım aradım kayıtlar açtım en sonunda geldi, geldiğinde 5 megabit bir hız geliyordu aşırı düşüktü yine aradığımda ankastrede sorun var dediler elektrikçi çağırdım birşeyler yaptı hız 20 megabit oldu bunun için 100tl ücret aldı, sonra yine aradım bu kadar hız geliyor dedim yine ankastre sorun var dediler elektrikçi çağırdım cat6 kablo ile evinize kadar hat çekmemiz lazım dediler ücreti ise 550 600 tl civarı bişey tuttu, bakın arkadaşlar benim merak ettiğim şey şu gidip ben ankastreyi kurcalamadım patlatmadım benim internetim altyapı bakım çalışmasından önce aşırı güzeldi yüksek hız alabiliyordum ondan sonra böyle oldu sonuçta benim hatam yok neden türktelekom bu kadar düşüncesiz anlamıyorum

Sende gene ankastre bahanesi uydurmuşlar bende
sokaktan ankastreye gelen kabloda sorun var elektrikçi çağırın diyordu😁

1 Beğeni

ne yapmam lazım hep böyle diyorlar

Yani sen 2 defa ücret ödemişsin keşke türktelekom un ücretli eve gelen servisi vardı onlar geldiğinde mevbur yapmak zorunda kalıyorlar TT bünyesinde çalıştıkları için ben öyle çözdüm eve geldiler kabloları değiştirdiler ankastre dolabını düzenlediler yok sorun aynı sokaktan gelen kabloya baktılar aynı sorun ordada var en son bir üst düzey ekip gelecek dendi 10 gün sonra gelip yeniden kazdılar kabloyu değiştirdiler sonra düzeldi

her yerden kazık sokuyorlar hocam ya afedersin ama ne yapcam bilmiyorum bi bakayım şu servise ücreti kaba değildir inşallah

Selam, yerinde destek ekiplerini talep edin. Elekrikçi veya TT çözememiş ya da sorun iç hatta değil dış hatta bundan emin olmak için yerinde destek ekiplerini talep edin ama iç hatta sorun olursa 109TL bir ücret yansıtılacaktır hattınıza. Zayıflama değerleri anormal, kontrol şart.

2 Beğeni

Bir Türknetli olarak bizde çağırabilir miyiz?

Evet çağırabilirsiniz ben de türknetliyim bu yöntemle çözdüm

Ücreti ne kadar ve nasıl çağırabilirim.

100 tl almışlardı 7 ay önce

iç hatta sorun bulurlarsa çözüm buluyorlar mı?

Evet çözüm buluyorlar ama ekstra kablo vs. ücreti alıyorlarmı bilmiyorum

Nasıl çağırılıyor? Numarası mı var?

Arıza kaydı oluşturun arıza kaydında Türk Telekom un yerinde destek hizmetini almak istiyorum diyin onlar saten size ücret vs. ayrıntıları anlatacaktır onayınız istenir sonra sizden müsait olduğunuz gün için randevu tarihi için arayacaklardır.