Türk Telekom'dan modemle ilgili destek alamıyorum

TT bayisinden almış olduğum AC1200 Wireless Dual Band VDSL/ ADSL Modem Router Model No. VC220-G3u modeme sahibim. Modemden kaynaklandığını düşündüğüm yayın yaparken ping dalgalanması sorunu yaşıyorum. Müşteri hizmetleriyle görüştüm, artık Türk Telekom’lu olmadığım için modemime erişemediklerini bu sebeple destek veremeyeceklerini ve modem firmasıyla görüşmemi söyledi. Modem firmasını yani TP-LİNK müşteri hizmetlerini aradığımda sahip olduğum modemin üretici firmasının Türk Telekom olduğunu söyledi ve sadece TT ekiplerinin erişim sağlayabildiğini, onların bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar. Arada kaldım, iki tarafta bizlik durum yok diyor. Bu sorunu kiminle ve nasıl çözerim? Fikirlerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler.

Gerçekten acıtır ama modemi değiştirmem lazım kendine ait bir modemin olsun

Evet bende aynı model ile sorun yaşıyorum banada aynı şeyleri söylediler en son türktelekom bayisine gittim ve modemi tplink’e kargolamamı söyledi 50 tl para ödedim. 2 ay süre geçti ve sorun devam ediyor. Tplinkden kargo kodu iste vermezlerse biraz para verirsin ama kargoya gider ama sorun kronik bende crc hatası alıyorum modem çok kötü ama idare ediyor şu an modemi tplink’e kargolasanda sorun kronik olduğu için yani genel olarak bütün model serisinde farklı farklı hatalar var en iyisi letgodan falan satmayı dene, yeni modem al ya da türktelekoma bir şekilde modemini iade etmeyi falan dene ya da farklı bir modele geç bilmiyorum

Sorunuzun cevabı : Support | TP-Link

Tahhütlü servis sağlayıcıların verdiği modemler kilitli ve yazılım desteği vermiyor.

Dışardan satın aldığınız ve direk olarak markaya bağlı garantili modelleri tercih etmelisiniz.

anlamadın galiba zaten adam tplinki arıyor tp linkde modemin sorumluluğu bizde değil diyor türktelekommu arayın diyor türktelekomda tplinki arayın diyor

Modemi yollasam elimde fazladan modem yok. 2 ay bekleyemem yeni de alamam. Siz nasıl yaptınız elinizde modem mi vardı?

Modem fiyatları malum. TurkNet’te faturaya ek alınabilse keşke.

evet elimde kırık tdw9970 vardı root attım onu kullandımm bir süre

Attığım sitede onlar için telefon numarası var. Onlar bakıyor.

Hala 2.5 yıl garantisi olan ürünüm için muhattap bulamıyorum, çıldırmamak elde değil.

Bakmıyorlar kim bakıyor bütün numaraları aradım ben ayrıca sorun kronik model değişikliği ya da bir şekilde iade yapmıyorlarsa hiç bir mantığı yok

Açıkçası çok az bir sorun yaşadığım halde direk değişim yaptılar. Bu yüzden geçiş yaptığım ISS yi takdir ettim, daha önceki ISS bu tür şeyler yapmıyordu