alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 29, 2020, 5:41öö
1
Merhaba arkadaşlar,
Evde internetim 5 gündür yok. Destek kaydıma istinaden dün gece Türk Telekom’dan aşağıdaki mesajlar geldi.
Arıza müşteri kaynaklı olarak gözüküyor. Bunu nasıl yorumlamam gerekiyor. Arıza çözüldü diyor ancak hala internetim yok.
Daha sonra destekkaydında durum “Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor” dan, “Arıza Tespit Ediliyor” a döndü.
Durum nedir şimdi? Nolacak? Türk Telekom problemi kendi üstünden atmış gibi duruyor.
alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 29, 2020, 6:39öö
2
Destek kaydının durumu yine “Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor” olarak değişti.
alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 29, 2020, 6:43öö
3
Türk Telekom’un sitesinde iş emri numarasını kontrol ettiğimde yine çözüm aşamasında’ya dönmüş. Başa sardık yani.
berkant03
(Cengiz koçak)
Aralık 29, 2020, 10:02öö
4
Hep aynı tiyatro çünkü TTNet Artik TurkNet den bir sıkıntı olduğun da direk topu müşteri kaynaklı deyip kesiyor kısaca artık Türk net umrunda değil haddinden fazla müşteri var
eminsyg
(Emin Saygı)
Aralık 29, 2020, 10:15öö
5
Aynı sorun bende de var. Yaklaşık 1 aydır bekliyorum.
alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 29, 2020, 10:26öö
6
İptal et kardeşim. İptal et.
berkant03
(Cengiz koçak)
Aralık 29, 2020, 10:35öö
7
Öyle yapayım da 30 tane insanı ikna ettim 15 ay bedava kullanmadan heba olacak
alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 29, 2020, 12:48ös
8
Sorunum çözüldü. Konu kapatılabilir.
1 Beğeni
alpogul
(Alpoğul Güvenir)
Aralık 30, 2020, 3:16ös
10
Türk Telekom gelip bağlantıları kontrol etti, bir de telefonla bi yeri arayıp ayar yaptırdılar düzeldi.
1 Beğeni