Türk Telekom'dan Gelen Cevap Hakkında Yorum

Merhaba arkadaşlar,

Evde internetim 5 gündür yok. Destek kaydıma istinaden dün gece Türk Telekom’dan aşağıdaki mesajlar geldi.

Arıza müşteri kaynaklı olarak gözüküyor. Bunu nasıl yorumlamam gerekiyor. Arıza çözüldü diyor ancak hala internetim yok.

image

image

Daha sonra destekkaydında durum “Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor” dan, “Arıza Tespit Ediliyor” a döndü.

Durum nedir şimdi? Nolacak? Türk Telekom problemi kendi üstünden atmış gibi duruyor.

Destek kaydının durumu yine “Türk Telekom’a iletildi kontrol ediliyor” olarak değişti.
image

Türk Telekom’un sitesinde iş emri numarasını kontrol ettiğimde yine çözüm aşamasında’ya dönmüş. Başa sardık yani.

Hep aynı tiyatro çünkü TTNet Artik TurkNet den bir sıkıntı olduğun da direk topu müşteri kaynaklı deyip kesiyor kısaca artık Türk net umrunda değil haddinden fazla müşteri var

Aynı sorun bende de var. Yaklaşık 1 aydır bekliyorum.

İptal et kardeşim. İptal et.

Öyle yapayım da 30 tane insanı ikna ettim 15 ay bedava kullanmadan heba olacak

Sorunum çözüldü. Konu kapatılabilir.

1 Beğeni

nasıl çözdün sorununu

Türk Telekom gelip bağlantıları kontrol etti, bir de telefonla bi yeri arayıp ayar yaptırdılar düzeldi.

1 Beğeni