Türk Telekomdan geçişte hata alınıyor

Merhaba.
02/08/2023 tarihinde, halihazırda internet hizmeti aldığım operatörümün taahhüt bitiminde (16/08/2023) aktivasyon yapılmasını istediğim bir başvuruda bulundum. Evraklar 3 gün içinde halledildi. 11/08/2023 tarihinde şuan ki operatörümden hizmet numarasını teyit etmem istendi. Teyit ettim. Online işlemlerden hizmet numarası bilgisini verdiğimde “Bu bilgiler ile işlem yapıldığında hata alıyoruz.” şeklinde geri dönüşte bulundular.
Net bir bilgi alamadığım için buradan sormak durumundayım, taahhüt bitiş tarihine kadar beklemeli miyim ? Yoksa yapmam gereken bir işlem var mı ?

Selamlar @batuhan000, mevcut sağlayıcınızın XDSL numarasını doğru paylaştığından eminseniz aktivasyon sürelerini göz önünde bulundurarak (ortalama 6 iş günü) başvuru sürecinizi ilerletebilirsiniz.

Öncelikle şunu belirteyim, ben işleyişi bilmiyorum. başvurumu yapıp sizden haber bekliyorum. Buraya kadar tamam. Sonra benden iki kez xdsl numarası teyidi istiyorsunuz. İlk teyit yetmiyor anladığım kadarıyla. Hatta şimdi siz de istediniz üç oldu.
Ben de diyorum ki belli ki başka bir sorun var. Online işlemlerden iki kez ne yapmam gerektiğini soruyorum fakat net bir şey söylenmiyor. Problem ise soy adı uyuşmazlığı çıkıyor. Çok önceden evlilikten sonraki soy ismi ile abone olunmuş öylede kalmış. Onu da ben tesadüfen fark ediyorum. Yani hangi bilginin eşleşmediğini ben size söylüyorum. Halbuki bunu sizin bana söylemeniz gerekiyor ki hızlıca çözelim. İlk başta belirttiğim gibi işleyişi, hangi bilgilerin gerektiğini vs. ben bilmiyorum.
İki kez bilgileri teyit etmeme rağmen online işlemlerden sürekli bu mesaj geldi;
"Merhaba Batuhan Bey,

Sizi aradım alınan hata hakkında bilgi aktardım. Operatörünüz ile görüşerek devre numarası ve telefon numarasını teyit etmenizi rica ettim. Konu hakkında sizi tekrar arayacaklar

İyi günler dileriz."

Hizmet numarası da, sabit telefon numarası da doğruydu. Bir kişi de “Belki şu yanlıştır.” demedi.
Sonuç olarak taahhüt bitti ve şuan ki başvuruyu iptal edip (24 saat sürecekmiş) sıfırdan başvuru yapacağım için kurulum ücreti ödeyip muhtemelen bir sürede internetsiz kalacağım.
Bu soyadı uyuşmazlığının tek örneği ben değilimdir sanırım. Başvurular ile ilgilenenler illaki tecrübe etmiştir. Eğer nadir bir sorun ise bu yanıtı onaylayın ki millet dikkat etsin bu tarz şeylere. Yoksa başkaları da mağdur olur.

Tekrar selam, profilinizde veya mesajınızda müşteri & abonelik numarası olmadığı için siz bu detayları paylaşmadıkça maalesef bilgi sahibi olamam. Hizmet devri işlemlerinde abonelik aynı kişinin üzerine olması gerekiyor. Belirttiğiniz gibi burada bir sorun yaşanmış olabilir. Forum profilinize aktivasyon bekleyen hizmete ait müşteri numarasını tanımlarsanız incelemek ve yardımcı olmak isterim.