Türk Telekom'dan bıktım

Merhaba. Bundan 1 ay önce TürkNet YAPA ADSL ile 16700 Kbps Download alıyordum. Bu hızı almak için ise modemimden Download SNR Margin’i 1 dB’ye sabitleyerek bu hıza ulaşıyordum. Ancak 26 Ocak tarihinde hattımda arıza meydana geldi ve o tarihte TürkNet’e destek kaydı açtım. TürkNet önce kendi ekibini 29 Ocakta evime yolladı ve 30 Ocak’ta ekip geldi ve evden modemime baktı. Hatta, bizzat kendim gösterdim internetin olmadığını vs… Daha sonrasında adam kağıtta bana imza attırdı ve gitti. Bugün ise TürkNet’ten bana mesaj geldi ve Türk Telekom’un saha ekibine bildirdiklerini söylediler çünkü yetkileri yokmuş. Türk Telekom’un saha ekibi ise hala daha arızamı çözmedi ve ayrıca internetle ilgili arızamı çözse bile, 1 ay önce aldığım 16700 Kbps hızı alabilecek miyim? Veya öncekinden daha yüksek hız almam mümkün olacak mı? Lütfen işlerini düzgün yapsınlar. Sürekli sinirim bozuluyor. 5 Gündür evimde hiç internet olmadığı için Türk Telekom Prime 20 GB Ayrıcalık mobil internetimi kullanmak zorunda kaldım ve bugün kotam dolduğu için hızım 128 Kbps’e düşürüldü ve video bile izlenmiyor. Yaşadığım yer Aydın/Didim ve lütfen bu bölgedeki en iyi teknisyen arkadaş halletsin bu saha dolabı arızasını… 5 Gündür bekliyoruz ve bari onarım yapılacaksa, adam gibi yapılsın. Eğer bakım düzgün yapılırsa, en az 20000 Kbps Download garanti zaten.

Türk Telekom sırf gıcıklık olsun diye mi acaba saha dolabımdaki portumu bozdu? Çünkü 23 Aralık 2020 tarihinde YAPA kullanmaya başlamıştım.

Ayrıca hala saha ekipleri gelip sorunumu çözmedi. Sırf YAPA’dayım diye hattımı bilerek bozdular kesin ve 26 Ocak’tan beri bekliyorum hala saha ekibi hattımı onarmadı?

Dostum buraya serzenişte bulunsanda pek bir şey değişeceğini sanmıyorum umarım arızan sorunsuz şekilde çözülür

1 Beğeni

Babam zaten 5-6 gündür internet gelmediği için dayanamadı ve suçu TürkNet’e attı, TürkNet’e şikâyet kaydı verdi ama ben suçu Türk Telekom’da buluyorum. Çünkü bakır kablolar Türk Telekom’a ait ve bu işi TürkNet’in kendi ekipleri yapamıyor. Babam; “Eğer bu arızayı kısa süre içerisinde düzeltmezseniz, abonelikten çıkacağım.” diye birşey yazmış. TürkNet ekiplerinden özür dilerim ama bu kaba mesajı ben değil, babam yazdı bugün TürkNet’e. Ben TürkNet YAPA’dan memnundum ama Türk Telekom sırf gıcıklık olsun diye benim portumu bozdu büyük ihtimal ve bu arıza onarımına hala müdahale edilmemesinin suçuda Türk Telekom’dur. Sonuçta TürkNet YAPA altyapısı yine Türk Telekom’un bakır kablolarını kullanıyor. :frowning:

Çünkü saha dolabında genel bir arıza yokmuş. O saha dolabındaki sadece benim port bozukmuş anladığım kadarıyla. Garip değil mi?

Garip olan sizin TurkNet aşkınız :rofl:

Biz son kullanıcıyız. Aldığımız hizmete bakmak gerekiyor. Sorunlu hizmet aldığın veya hiç hizmet alamadığın bir servisi bu kadar övmek yersiz. Sonuçta bedava kullanmıyoruz.

Turkish net turkish kebap¹

Atladığın bir nokta var. İnternet arızamın sebebi ve arızamın hâla giderilememesinin sebebi Türk Telekom. TürkNet’in kendi saha ekipleri, Türk Telekom’a ait olan saha dolaplarına ve bakır kablolara her ne kadar YAPA hizmet alsam bile müdahale edemiyorlar çünkü yetki yok… O yüzden TürkNet’i değil, Türk Telekom’da hata aramak lazım.