Türk Telekom sorunu

Bana arıza var denilerek 15 gündür internet bağlanmıyor.Öncelikle 31 Temmuz’da TurkNet ekibi geldi ve modem ile ilgili işleri halletti ama DSL ışığı yanmıyordu.Bunun üzerine arıza kaydı oluşturuldu ve o günden beri bana 3 kere farklı tarih verildi biri 8 Ağustos diğeri 9 Ağustos ve 11 Ağustos şimdi ise süre veremiyoruz ama çözülecek diyorlar ama ne gelen tek bir türk telekom ekibi var ne de bir şey gerçekten sabrım taştı artık lütfen ya bana yardımcı olun ya da aktivasyonu iptal edin.

Selamlar @ErdemElverdi, genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı tarafından yürütülüyor. Arızaya müdahale yetkisi yerel sağlayıcıdadır. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak arızalar planlanandan uzun ya da kısa sürebiliyor. Mümkün olan en kısa sürede tamamlanması adına TurkNet olarak gereken adımları attığımızdan emin olabilirsiniz.

Evet anlıyorum zaten olay Türk Telekom’da bitiyor.Ama bence TurkNet’te gereken baskıyı ve önemi anlatamıyor Türk Telekom’a.Türk Telekom muhtemelen kendi müşterisi olmadığı için bizim gibi sadece altyapısını kullanacak müşteriyi ikinci sınıf müşteri olarak görüyor ve TurkNet’in bu konuda adımlar atması gerekli çünkü çok fazla sıkıntı yaşayan insan var aynı benim gibi bu konudan.

1 Beğeni