Türk Telekom sinyali vermiyor

Türknetten aboneliğimi başlattıktan bi gün sonra TT ekipleri geldi. Kabloyu çektiler ve gittiler. Ondan 2 gün sonra Türknet kurulum ekibi geldi. Ve TT nin sinyali vermediği söylediler ve bunun üzerine arıza kaydı olşuturduğunu söylediler. TürkTelekom arıza kaydında sinyali verdiğini söyledi. Bunun üzerine Türknet ekibi tekrar geldi. Ama yok sinyali vermemişler. Hatta bize gelen ekip gelmemesine rağmen şikayet üzerine 2. kere baktık sinyal sıkıntısı yok demişler. Türknetten gelen adamda işte bazen böyle sorumsuz ekipler çıkabiliyor. Sonra yanımda TT yi aradı Türknetten gelen adam TT deki adamda pişkin pişkin diyor ki evet oraya bizden kimse sinyal vermemiş. Madem siz buna bu kadar kolay bakabiliyordunuz. Niye sinyali verdik bizlik sıkıntı yok diyorsunuz. 1 hafta bekledik ya biz bu sinyali. Neyse Türknetten gelen adamda dediki ben tekrar arıza kaydı oluşturacağım. Normalde 48 saat içinde gelmeleri lazım. Ama sorumsuz bi ekip olduğu için gelmeyebilirler. Siz yarın TT santraline gidin orda durumu söyleyin. Hemen gelip kontrol ederler dedi. Bu doğrumu gitsem söylesem gün içinde gelirlermi böyle bişey yaşayan varmı?

destek kaydınız üzerinden telekoma 202011 numaraları ile başlayan iş emri verildi ise ekipler en geç 48 saat içinde kontrol ederler veya gelip arızayı onarırlar. Eğer kaydınızda iş emri numarası varsa o numara ile bağlı olduğunuz santral veya müdürlüğe gidip iş emrini neden yerine getirmediklerini sorabilirsiniz.

2 Beğeni

İş emri çoktan verildi ama adamlar vermedikleri halde biz sinyali verdik diyorlar. 48 saati geçeli çok oldu. Zaten Türknetten gelen adam bana bi kod verdi bunla gidin söyleyin dedi. Ben şimdi santrala gidip şikayet etsem gün içinde gelip kontrol sağlarlarmı

size verilen iş emri numarasını iletebilir misiniz mümkünse?

Tabiki 2020110200078055189

bu iş emri modem buluşmuyor yani dsl yanmıyor başlığı altında yapılmış ama kayıt kapatılmış. Belli bir süre dönüş almayan kayıtlar telekom tarafından otomatik kapatılıyor. Destek kaydınız üzerinden sorunun devam ettiğini dsl ışığının yanmadığını ve verilen iş emrinin kapatıldığı bilgisini not olarak TurkNet e iletin.

Tamam hocam sinyali vermedikleri için dsl ışığı yanmıyor onlarda biliyor zaten bu durumu destek talebinde sinyal verilmemiş diyede yazıyor.

Tamam da dsl sorununu Telekom ekipleri çözecek iş emri kapalı olursa gelmeyecekler. Ben tekrar açılmasını talep edin diyorum.

Hocam ben değil bugün gelen kurulum ekibi tekrar açtı zaten arıza kaydı.

1 Beğeni

Tamam siz de kontrol edin online işlem merkezi üzerinde görünüyor mu?

evet açılmış şu mesaj geldi yine
Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020111100078497015 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

1 Beğeni

Evet kaydınız çözüm aşamasında bugün verilmiş iş emri sinyal yok başlığından. Büyük ihtimalle yarın ekipler müdahale ederler.