Türk telekom kullanırken DSL sorunu yaşamıyordum TürkNet'e geçince yaşamaya başladım

08.01.2022 günü Türk net e başvurdum çok cabuk bir şekilde belgeler geldi imzaladım. Bu süreç içinde Türk telekom Adsl kullanıyordum. Türk telekom iptal oldu Türknet bana DSL bağlantımın olmadığını söyledi Türk telekom ekiplerini yönlendirdi uzun bekleyiş sonucunda (5 gün) sonunda gelip altyapıya baktılar portlarda sorun olmadığını söylediler. İç tesisata baktırmam gerektiği söylendi. Fakat aklım ALMIYOR. Türk telekom kullanırken DSL sinyali alıyordum fakat ne oldu da Türk nete geçince almamaya başladım? Sorun iç tesisatta nasıl olabilir? Ve evet modemim Vdsl destekli. Evden çalıyorum ve maddi zarara uğruyorum ek paket yaptıkça. Artık şu sorununa çözüm bulun yoksa gerçekten dayanicak gücüm kalmadı Starbucks köşelerinde sürünüyorum.

Neden kimse yardımcı olmuyor üzüldüm

Hocam tavsiyem kurtul turknetten sağlam olan herşey türknete geçince bozuluyor üstüne birde telekoma iş yaptıramıyorlar kaybeden hep müsteri oluyor türk telekoma geçtiğin gibi herşey düzelicek bundan eminim

Online işlem merkezi üzerinden DSL ışığı yanmıyor şeklinde kayıt açtınız mı? Bina girişinde bulunan ankastre de adınıza etiketli bir kablo ucu varsa bunun ankastrede bağlı olup olmadığını kontrol edebilir misiniz? Nadir de olsa Telekom ekipleri eski sağlayıcıdan TurkNet e geçerken (özellikle de TT den TurkNet e geçerken) bazen eski kabloları çıkarıyorlar. Bu nedenden dolayı DSL sinyaliniz kesilmiş olabilir. Kaydınız varsa açık kaydınız üzerinden DSL in yanmadığı bilgisini verebilirsiniz.

1 Beğeni

Kayıt zaten açık hala işlemler sürüyor ama iç tesisatta problem var deniyor onu aklım almıyor. Çünkü biliyorum yok. Dış tesisatta da yok Türk telekom ekiplerinin dediğine göre. Gittim kontrol ettim apartmandaki Kutuyu adımin yazdığı kart var ve kablolar takılı hatta görseli ekliyorum

Üst kısımda ki regletler eski tip olduğu için orada bir temas sorunu olabilir. İsterseniz birer yak konnektör alıp regletlerden kabloları söküp direkt olarak bağlayabilir bu olasılığı ortadan kaldırırsınız. Kaydınız üzerinden sorunun çözülmediğini belirtin. Size iç tesisat sorunu diye tekrar dönüş olursa yerinde destek ekibi talep edin. Eğer iç tesisat kaynaklı ise ücreti karşılığında (108 TL) tespiti yapılır iç tesisat sorunu değilse TT ekiplerine iletilmek üzere rapor tutulur.

Telekom işini bulmuş işini tam yapmadan gidiyor bilerek bizi cagırında size 108 tl alayım çabası ben boşunamı yırtınıyorum 4 senedir şikayet kayıtlarımda 2017 yılı başından bu yana ne zaman türk nete geçmeye calışssam yok alt yapı kaldırmaz yok arıza yok bu diye geçirtmediler beni firmaya bende mecburen bölgeye Gigafiber gelsinde rahat edip kurtulmak için günler,aylar sayıyorum artık Sakarya ilindede bunu çok yapıyorlar, rekabet edemiyorlar anlaşılan abone kazanmada turknet çok iyi bir ilerleyişle gigafiber yapılan yerlerde çok iyi abone alıyor takdir ediyorum.

1 Beğeni

Hep böyleydi bunlar zaten ben 2017’de 55 gün uğraştım abonelik açmak için, 2 fatura ödedim iade bile etmediler. Türk Telekom gelip gidiyor sonra TurkNet’e hallettik biz elektrikçi çağırsın bağlasın diye mesaj bırakıyorlar (o zamanlar kurulum hizmeti yoktu)

Mahkemeye şikayete gideceğim diye çağrı merkezine (çağrı merkezi vardı be) baskı yapınca fark ettim ki Türk Telekom ekiplerinin uyuzluğuymuş yan apartmana bağlıyorlarmış interneti özür dilemiştim çağrı merkezinden ama yani 55 gün bir abone “uç yok burada” demesini azıcık dinlemeleri lazım pek anlamıyor olabiliriz ama affedersiniz ama geri zekalıda değiliz görmüyordum yani ucu. Daire 8 e abonelik açtırıyorum adam gidiyor yandaki 4 dairelik apartmana uç çekiyor gerçekten zillere falanda mı bakmadın anlamadım ya.

Ben problemi ekibi yakalayıp çözmüştüm artık dövecek hale gelmiştim neyse ki o duruma düşmedik.

TurkNet ile ilk yıllarımda sevgi-nefret ilişkisi yaşadım, başka abonelik açınca Türk Telekomla bu problemi yaşamadım şükür. Bölgesel bir şey olduğunu düşünüyorum. GigaFiber konusunda destek ekipleri şuan iyi çalışıyor ama abone sayısı artınca ne olur bilmiyorum.

1 Beğeni