Türk Telekom Kaynaklı Arıza

Sabahtan beri internetim yok. Arıza kaydı açtığımda Türk Telekom kaynaklı bölgede arıza olduğunu belirttiler. Bu sorunu kısa sürede nasıl çözebilirim? 10 gün yazmışlar arızanın çözülmesi için. Daha önce bunun gibi bir sorun olduğunda yaklaşık 3 ay internetim yoktu. Yardımcı olursanız sevinirim.

Merhaba arızaların çözülme süresi ekiplerin yoğunluğuna göre değişmektedir ve belirtilen tarihten önce veya sonra arıza giderilebilir. Genelde o tarihten önce bitebiliyor eğer o tarih sonrası problem devam ederse destek kaydı açarak bilgi alabilirsiniz.

2 Beğeni

Peki bu süreci nasıl hızlandırabilirim? Aciliyeti var çünkü.

seninkinde yine tarih belirtmişler bende oim üzerinde bölgesel çalışma var diye mesaj var ama tarih belirtmemişler ve 2 haftadır var bu mesaj.

Peki ne durumda internetin? Ne yapmayı düşünüyorsun?

internet olarak sorunum yok ama bu mesajın ne olduğunu sorduğumda TurkNet bildiri ekranında böyle bir arıza çalışması bildirisi olmadığını söylediler bende net gitmediği sürece sorgulamadım net giderse arıza kaydında bildiririm.

TT kaynaklı altyapı çalışmaların da süreyi kısaltma diye birşey yok malasef. Ancak bir ihtimal dilekçe ile başvurup süreç hakkın da bilgi alıp varsa imkanlar dahilin de belki süreyi kısaltabilirsin. Tabi bu düşük ihtimal. Genel bir altyapı iyileştirmenin göstergesi olabilir bu. Umarım en kısa süre de sorununuz çözülür…

1 Beğeni