Turk Telekom Fiber Bağlantısı

merhaba. aranıza yeni katıldım arkadaşlar. böyle tatsız 1 konu ile başlangıç yapmak istemezdim ama affınıza sığınıyorum. 5 yıl sonunda hiç interner altyapısı olmayan sokağımıza fiber altyapı geldi. dün aktif edildi. direkt TurkNet’i aradım. yeni abone olmak istediğimi söyledim. rukiye hanım beni yönlendirdi. her şey iyi çok güzel ilerlerken altyapının yeni aktif edildiğini daireme gelen fiber kablonun olmadığını söyledim. bana bunu dert etmemem gerektiğini gelen ekibin kabloyu çekeceğini söylediler. başvuru süreci tamamlandı, belgelere olur verildi. bugün arayıp daireme kablo çekilecemeyeceğini bunu telekom ekiplerinin yapması gerektiğini söylediler. telekom’u aradım artık iç tesisata karışmadıklarını söylediler. TurkNet de telekom da bağlamıyor en son iptal ettirdim başvurumu türknetten. yani yanlış bilgi yüzünden internetim gelmiyor. ve ben 10 mbps sınırsız internete 700 küsür lira veriyorum (superbox). ne yapmam gerek ? bilgisi olan var mı ?

Bildiğim kadarıyla TurkNet’ten de alsanız farklı firmadan da (TT altyapısında) zaten Telekom ekipleri daireye kadar fiber çekiyor veya fiber kabloyu bırakıp çektirmenizi istiyorlar. Bence TurkNet tarafında tekrar sorgulayın durumu.

Selamlar @iamtekgoz, başvurunuzu incelemek isterim. Rica etsem benimle müşteri numaranızı paylaşır mısınız?

online işlemlerde müşteri numaram silinmiş görünüyor. sadece “-” işareti var. abonelik iptalinden kaynaklı sanırım. buldum şimdi müşteri numaram: 3273359

İptalden vazgeçtiğiniz için aktivasyon sürecinin devam ettiğini görüntülüyorum. Ekipler gereken adımları atacak. Ben de özel olarak takip edeceğim.

1 Beğeni

evet satış temsilcisi üzerinden saha ekibine ulaşıp özel olarak parasıyla kablo çektirdim. umarım artık problem çıkmaz. sadece beyaz fiber kablosu çektiler. normalde sarı oluyor sanıyordum.