Türk Telekom fiber altyapısı üzerinden türknet hizmetimi kullanmak istiyorum

Açtığım destek kaydını direkt olarak buraya atıyorum. Teşekkürler.

Merhabalar daha önceden de destek kaydı açmıştım ancak eski destek kaydımı bulamadım o nedenle yeni bir destek kaydı açıyorum. Bulunduğum binada türk telekom fiber alt yapısı var ve ben de şu an vdsl altyapısını kullanıyorum. Vdsl kullandığımdan dolayı etrafımda kim yeni bir vdsl bağlantı alırsa hızım düşüyor. Ben de bu sebepten ötürü TurkNet inde altyapısını kullandığı ve hizmet aldığım türk telekomun fiber alt yapısını kullanmak istiyorum. Binamda hali hazırda türk telekom fiber kullanıcıları var. Size destek kaydı açtığımda benim bir dilekçe yazmam söylendi. Bunun için sizden bir dilekçe örneği ve varsa nasıl, nereye ileteceğim hakkında bilgi istiyorum. Çünkü Tuzla semtinde oturuyorum ve internetten Türk Telekom bölge müdürlüğüne dair adres araması yaptığımda öyle bir yerin olmadığını o adreste ptt nin olduğunu görüyorum. Eğer dilekçemi mail yoluyla atabilme şansım varsa mail adresi rica ediyorum. Eğer dilekçeyi elden teslim etmem gerekse lütfen bana bir adres veya telefon verin ki ben de ileteyim. Dilekçeye ne yazmam gerektiğini söylerseniz çok sevinirim. İyi akşamlar.

1 Beğeni

Selamlar @erdmkya12, sizi tekrar forumda görmek güzel :raised_hand: Fiber altyapınızın henüz aktif olmadığının belirtildiğini görüyorum. Dilekçe için mail kanalı bulunmuyor. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünün güncel adresini bularak ekiplerle görüşme yapmanız gerekiyor. Devamında bizimle tekrar iletişime geçebilirsiniz :handshake:

Merhabalar metinde de belirttiğim gibi güncel adres yok ve o adreste PTT şubesi bulunuyor. Beni arayan müşteri temsilcisi muhtarlık veya Türk Telekomun herhangi bir bayisine bırakabileceğimi söyledi. O adresin yakınlarında Türk Telekom bayisi gibi bir yer var ancak bildiğim kadarıyla cihaz satışı felan yapılıyor oraya iletebilir miyim dilekçeyi? Ve dilekçeye bu konu için ne yazmam gerekiyor? Teşekkürler.

Resmi bayisi ile görüşerek durumu sorabilirsiniz. Dilekçe konusunda da yardımcı olacaklardır.

Tekrar merhabalar bölgemde bulunan Türk Telekom yetkili bayisine gittim. Oraya gitmeden önce muhtarlığa gittim dilekçemi verdim o da bana dilekçemin bir örneğini bayiye teslim etmemi söyledi. Muhtarlıktan çıktım bayiye gittim dilekçemi verdim ve onların elden direkt dilekçe teslim almadıklarını Güzelyalı Bölge Müdürlüğüne gitmemi söylediler. Şimdi benim merak ettiğim ben Tuzla da oturuyorum ve bir dilekçe kağıdı için buradan kalkıp Güzelyalıya bir kağıt parçası mı götürmem lazım? Bunun daha kısa bir yolunu bulabilir miyim? Ya da muhtarlığa verdiğim dilekçe yeterli olur mu sadece? Teşekkürler.

Dilekçe ile birlikte kendiniz de bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gider iseniz en net ve doğru bilgiyi birebir görüşerek alabilirsiniz.

Dün bulunduğum bölgenin en yakın müdürlüğüne gittim. Onların herhangi bir şey yapamayacaklarını hatta onların sisteminde benim bilgilerimi bile göremediklerini söylediler. Sadece türk telekom müşterilerinin bilgilerini görebildiklerini ve işlem yapabildiklerini aktardılar. ben de bir telekom altyapısı kullanan müşteri olduğumu söylememe rağmen yardımcı olamayacaklarını belirttiler. tekrar TurkNet 'e yönlendirdiler. artık bıktığım için daha fazla uğraşmayacağım inanın ne fiziksel ne de ruhsal olarak kendimi yıpratmak istemiyorum internet konusunda. işten okuldan sonra bir oyun zevkim vardı onu da bırakıyorum artık. videolarda şu anlık sıkıntı yok umarım bu mesajlarımı görüp ona da bir kısıtlama koymazlar. son birkaç ayım kaldı zaten hayırlısıyla işler umduğum gibi giderse türkcell fibere geçiş yapacağım. eski evimde maşallah yağ gibi kayıyordu sorun mu var arıyordum saat fark etmeksizin çözüm odaklı çalıştıkları için sorunumu hallediyorlardı. ah ah özledim vallahi. türkneti kullandığım bu aylar boyunca anladım ne kadar umursamaz müşterisine ilgisiz alakasız direkt başından atmak için uğraşan bir firma olduğunu aynı türk telekoma gittiğimde karşılaştığım manzara gibi. keşke tek sıkıntım bu altyapı olsaydı. bağltanımı yaptığımdan bu yana sinir sistemim yerinden oynadı ama dediğim gibi artık bıraktım. kusura bakmayın sitemim size değil genel olarak insanla dalga geçer gibi olan karşılaştığım arkadaşlara. belki okursunuz belki okumazsınız öyle içimi dökmek istedim hakkınızı helal edin.

1 Beğeni

Moderatör olarak TT çalışanları ile ilgili bir yorum yapmam doğru olmaz. İşlerine geldiği gibi cevap vermişler. İnşallah bu tip çalışanlardan bir an önce temizlenir şirket. Durumunuza gelince isterseniz @alperenatici bey tekrar bir kontrol ettirsin adresinizi. Geçen süre zarfında güncelleme olmuş olabilir. Mevcutta binada fiber kullanımı olmasına rağmen size verilmemesi çok mantıklı değil etik de değil.

İsterseniz güncel adresinizi tekrar kontrol edin, adresinizi yanlış biliyor olabilir veya adres parametreleriniz ortak sistemde değişmiş olabilir.

Adres kontrolünü alttaki linkten yapabilirsiniz.
Yerleşim Yeri Sorgulama / Adres Sorgulama / Adres Doğrulama - Vatandaş Sorgu İşlemleri (nvi.gov.tr)

Hocam (yaşınızı bilmiyorum o nedenle bu şekilde hitap ettim) inanın varya artık hiç uğraşmak istemiyorum son olarak dslam kilidi diye bir şey varmış bu mesajdan önce onunla alakalı bir konu açtım düzelirse düzelir düzelmezse inanın daha fazla uğraşacak halim kalmadı tabi ki öneriniz için teşekkürler. demek istediğim şu ki adamlar sanki babasının şirketiymiş gibi muamele ediyor. kendimi dün çok zor tuttum karşımdaki adamla kavga etmemek için. adama diyorum peki ben nereye gideyim diyorum bir afra tafrayla git TurkNet 'e diyor TurkNet Online İşlem Merkezi den konu açıyorum git türk telekoma diyor. bu durum sadece bizim ülkemizde var. mesleğim gereği yurt dışına gidiyorum yılın belirli zamanları mobil internet bile buradaki ev internetinden iyi. adamlar hizmet için para alıyor ama hizmetide sunuyor karşıdakine. yanlış anlaşılmasın parasını alıyor bana tapacak demiyorum kesinlikle ama hani benide mağdur etmesin be. artık telekomdan da bıktım temsilci ve çalışanlarından da kendime göre bir yorum yapacak olsam çalışanlarının yüzde 30 u anca aldığı maaşı hakediyor. neyse başınızı daha fazla ağrıtmayayım hakkınızı helal edin mesajımı okuyup cevap vermeniz bile benim için yeterli.

1 Beğeni

Diğer paylaşımınız üzerinden yanıt vermeye çalıştım, maalesef bizim ülkemizde sizin dediğiniz gibi bir çok kurumda durum aynı. Sorma ver paraları ise apayrı bir dünya, tüm sektörlerde durum aynı olduğu gibi internet sektöründe de farklı değil. TurkNet in diğerlerinden en büyük farkı tek fiyat sınırsız hız. Altyapı ne destekliyor ise onu sorgusuz sualsiz veriyor. Ama ortak altyapıda tüm ipler de bildiğiniz üzere neredeyse ulusal altyapı sağlayıcısı TT nin elinde. İyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray:

1 Beğeni

Selamlar @erdmkya12, Kampanyamı Değiştirmek İstiyorum - TurkNet TurkNet - Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz? bağlantısı üzerinden yeni bir kayıt oluşturur musunuz? Devamında sizin için ekiplerle iletişime geçeceğim :handshake:

Merhabalar dediğiniz gibi destek kaydı açtım ve sorgulama ekranlarının ekran görüntüsünü attım. Müsait olduğum zaman binanın bodrumundaki fiber kutusunun resmini de ekleyeceğim. İlginiz için teşekkür ederim.

Destek Numarası: 59372090