Türk Telekom fiber altyapısı üzerinden türknet hizmetimi kullanmak istiyorum

Açtığım destek kaydını direkt olarak buraya atıyorum. Teşekkürler.

Merhabalar daha önceden de destek kaydı açmıştım ancak eski destek kaydımı bulamadım o nedenle yeni bir destek kaydı açıyorum. Bulunduğum binada türk telekom fiber alt yapısı var ve ben de şu an vdsl altyapısını kullanıyorum. Vdsl kullandığımdan dolayı etrafımda kim yeni bir vdsl bağlantı alırsa hızım düşüyor. Ben de bu sebepten ötürü TurkNet inde altyapısını kullandığı ve hizmet aldığım türk telekomun fiber alt yapısını kullanmak istiyorum. Binamda hali hazırda türk telekom fiber kullanıcıları var. Size destek kaydı açtığımda benim bir dilekçe yazmam söylendi. Bunun için sizden bir dilekçe örneği ve varsa nasıl, nereye ileteceğim hakkında bilgi istiyorum. Çünkü Tuzla semtinde oturuyorum ve internetten Türk Telekom bölge müdürlüğüne dair adres araması yaptığımda öyle bir yerin olmadığını o adreste ptt nin olduğunu görüyorum. Eğer dilekçemi mail yoluyla atabilme şansım varsa mail adresi rica ediyorum. Eğer dilekçeyi elden teslim etmem gerekse lütfen bana bir adres veya telefon verin ki ben de ileteyim. Dilekçeye ne yazmam gerektiğini söylerseniz çok sevinirim. İyi akşamlar.

1 Beğeni

Selamlar @erdmkya12, sizi tekrar forumda görmek güzel :raised_hand: Fiber altyapınızın henüz aktif olmadığının belirtildiğini görüyorum. Dilekçe için mail kanalı bulunmuyor. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünün güncel adresini bularak ekiplerle görüşme yapmanız gerekiyor. Devamında bizimle tekrar iletişime geçebilirsiniz :handshake:

Merhabalar metinde de belirttiğim gibi güncel adres yok ve o adreste PTT şubesi bulunuyor. Beni arayan müşteri temsilcisi muhtarlık veya Türk Telekomun herhangi bir bayisine bırakabileceğimi söyledi. O adresin yakınlarında Türk Telekom bayisi gibi bir yer var ancak bildiğim kadarıyla cihaz satışı felan yapılıyor oraya iletebilir miyim dilekçeyi? Ve dilekçeye bu konu için ne yazmam gerekiyor? Teşekkürler.

Resmi bayisi ile görüşerek durumu sorabilirsiniz. Dilekçe konusunda da yardımcı olacaklardır.

Tekrar merhabalar bölgemde bulunan Türk Telekom yetkili bayisine gittim. Oraya gitmeden önce muhtarlığa gittim dilekçemi verdim o da bana dilekçemin bir örneğini bayiye teslim etmemi söyledi. Muhtarlıktan çıktım bayiye gittim dilekçemi verdim ve onların elden direkt dilekçe teslim almadıklarını Güzelyalı Bölge Müdürlüğüne gitmemi söylediler. Şimdi benim merak ettiğim ben Tuzla da oturuyorum ve bir dilekçe kağıdı için buradan kalkıp Güzelyalıya bir kağıt parçası mı götürmem lazım? Bunun daha kısa bir yolunu bulabilir miyim? Ya da muhtarlığa verdiğim dilekçe yeterli olur mu sadece? Teşekkürler.

Dilekçe ile birlikte kendiniz de bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gider iseniz en net ve doğru bilgiyi birebir görüşerek alabilirsiniz.