Türk Telekom Dağıtım Kutusu Arızası 21 Gündür Çözülmüyor

TurkNet’liyim fakat Türk Telekom yüzünden 06/08/2022 tarihinden beri internete erişemiyoruz oturduğum yerde herkes girebilirken biz nedense giremiyoruz sorduğumuzda dağıtım kutusu arızası diyorlar. 06/08/2022 tarihinden beri sadece gün atıp durdular (10/08/2022, 20/08/2022 şimdi de 29/08/2022 demişler ama umudum yok) Türk Telekom ekiplerinden birine ulaştım bizde sorun gözükmüyor diyor arıza kaydı oluşturmalarını isteyin gelip bakalım diyor TurkNet’e yazdığımda zaten bir arıza kaydı olduğu için 2.yi açamıyoruz diyor zaten ne bir gelen var ne de gelişme sorunumun çözülmesini bekledik ama olmuyor bir paradoksun içindeyim birileri yardım edebilir mi :smiley:

1 Beğeni

bu sorunu yaşayan biri olarak şunu söyleyebilirim.Turknette degıl ama farklı bir firmada bu sorunu yaşadım ardından türk telekom müdürlüğüne gidip ordaki teknik saha birimiyle görüştüm zorladım ancak öyle çözüldü maalesef türk telekom TurkNet vb firmalara bunu bile bile yapıyor arıza olsada yok diyor hatta gittiğinde gel türk telekoma geç saniyede çözeriz bile diyeceklerdir ama zorlaman gerek oraya gitmezsen bu iş aylarca uzuyor…kısaca kendin etkişime girmen gerekli

Bir benzeri benim başıma geldi. Altyapı görünmüyordu. Vdsl kullanıyorum ama adreste altyapı yok diyordu. Operatör taşıma yapamıyordum. Türk telekoma gittim. Sorunun ne olduğunu anlamak için… konuşurken " bize taşıma için başvurunuzu alalım. İşlemler sürerken sorununuzda çözülür" dediler. Sorun ne dedim. Devre arızası görünüyor dedi. Bende orada taşımak için değil. Aynı binada internet almak isteyenler var. Bina sahibiyim o yüzden sorunu çözmek adına geldim dedim. Tamam ben kaydınızı alayım. Ekip arkadaşlarımızı yönlendirelim bir baksınlar dediler… 3 gün içinde ben sizi buradaki kayıtta verdiğiniz numaradan arayacağım dedi. 4 ay geçti kimse aramadı ve hala altyapı görünmüyor. Ama türk telekom abonesi olan kiracılar taşındı ve adres değişiklği diye geldiler ve şu an kullanıyorlar. Genel olarak arızayı düzeltmediler ya da arızalı kaydını düzeltmeden kendi adına portları bu şekilde boş tutabiliyorlar. Başka bir operatörün hiç başvuru almak adına şansı bile olmuyor. Bu arada kiracının oturdugu daireyi sorguladığımda hala altyapı yok bilgisi mevcut… o da operatör değiştirmeye kalksa yapmayacaklar…

Arkadaşlar o yüzden türk telekom müdürlüğüne gitmenizi ısrarla önermeleri bu yüzden… Diğer firmaların elini kolunu bağlıyorlar.

Selamlar @Hasan, sizi tekrar forumda görmek güzel. Son oluşturulan destek kaydınızın numarasını benimle paylaşırsanız incelemek ve yardımcı olmak isterim :raised_hand:t2:

1 Beğeni

55303722

Gün içerisinde genel arızanın tamamlanması bekleniyor. Süre tamamlandıktan sonra bağlantı sorunları yaşamaya devam ederseniz sizin için kayıt oluşturup ilgili birimlere bilgi aktaracağım :handshake:

1 Beğeni

Teşekkürler beklemedeyim.

İyi günler sorunumuz çözülmemekle beraber yeniden gün atılmış (08/09/2022) artık çözüleceğine dair bir umudum kalmadı yeni TurkNet abonesi olsam çoktan iptal etmiştim kimse yardımcı olamıyor ne yapmamı önerirsiniz yine destek kaydı mı açayım yoksa siz mi ilgileneceksiniz yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

Selamlar @Hasan, sizin için 55595167 numaralı destek kaydını oluşturup kaydın öncelikli şekilde ele alınması adına ilgili birimlerle iletişime geçtim. Arıza sürecinizin en kısa sürede tamamlanması adına elimden gelen her şeyi yapacağım :raised_hand:

1 Beğeni

Sizin yine iyiymiş benimki 8 aydır çözülmüyor sürekli 1 hafta veya 10 gün uzatıyorlar böyle böyle Ağustos ayına geldim şimdid de 10 Eylül yazmışlar

Size özel mesaj üzerinden dönüş sağlıyorum :raised_hand:

gerçekten çok zor bir durum umarım sorunumuz çözülür.

Teşekkür ederim umarım ki çözülür son umudumuz sizsiniz.