Türk Telekom çalışması sonrası hız sorunu

Bugün sabah saatlerinde (11/04/2021) aşağıdaki İnternet panosunda Türk Telekom dan 2 kişi birşeyler yapıyorlardı. Bir süre sonra benim internetim kesildi, modemi kapatıp açtım hızım 9.61 e düşmüştü ve saat şuan 4.30 oldu hâlâ düzelmedi. Ara sıra modemi kapatıp açıyorum, dsl kablosu değiştirdim denedim, fabrika ayarlarına döndürdüm ama düzelmedi. Yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur.

OİM üzerinden destek kaydı açmadıysanız açmanızı öneririm.

Destek kaydı oluşturdum ama dönüş yapılmadı hâlâ belki buradan yardımcı olabilecek birisi çıkar diye konu açtım.

Hocam bende İstanbul Bahçelievlerdeyim geçen arıza var dediler çalışma yapmışlar turknet panelde bildirimde gördüm 12 15 saat internetim yoktu geldiği anda da hat değerlerim rezil seviyede ve 93 94 olan hızım 45e inmiş buldum. Ne yapabiliriz acaba düzeltebilmek için

Ben destek kaydı açtım ama oradan düzeltemediler, Türk Telekom ekiplerine arıza bildirimi yollandığını söyledi. 36 saat içinde gelip bakacaklar dedi. Onları beklicem artık. Bence sende açmadıysan destek kaydı oluştur.

100 ftc fiber xdsl hattan gelen internet hizim 50lik porta alinip dusurulmustur . Bende gereken islemleri yaptim gerek yasal gerek yasal olmayan islemler ile cozdurdum tt portundan sizi baskalara ayrilmis porta almislar ozmn. Tt ayrilmis card mevcut ve baska firmalara ait card mevcuttur siz oncden tt portundaymisiniz ekib sizin portu deisip sizin tt portunuzu baskasina kiralamis ozman sizin yerinizde olsam gereken herseyi yaparim

Aynısı kuzenimin basına geldi 13 mbpsden 4 mbpse düşürüldü hızı, portu değiştirmisler ne yaptıysak düzelttiremedik

Büyük ihtimal port degişmişler orası belli gibi ama gelsin baksınlar bir daha sonra gereken yapılır. Benim kullandığım portu hangi akla hizmet başkasına veriyorlar onu da anlamış değilim.

Portu vermemişlerdir ama başka bir daireye işlem yaparken sizin hatta değmiş olabilirler, hatalı bağlantı yapmış olabilirler bir çok sebebi olabilir bunun için ekipleri beklemeniz gerekiyor. Bol şanslar

Bugün sabah geldiler, panodan düzelttiler sorunu. Sorun ankastre kablosu kaynaklıymış portla alakalı bir şey söylemediler.

1 Beğeni

Bilerek mi yapıyorlar bilmiyorum ama senelerdir sorunsuz kullandığım internet alt dairenin tt abonesi olmasıyla bir anda rezil bir hal aldı. Uzun uğraşlar sonucu tekrar eski haline getirtmiştim interneti. Ankastredeki kablolar vs. değişmişti.

Valla ben bilerek yapıldığını düşünüyorum. Sabah gelen tekniker bana hızınız çok yüksek bu hızla sorun yaşarsınız 35mbps e düşürün diyor ben de ben bu hızla 2.5 yıldır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım dedim cevap veremedi. Böyle yaptıklarında sanki tt ye geçicez daha da nefret ettiriyolar kendilerinden. Keşke yapa buraya da gelse.

1 Beğeni