Türk Telekom Ankastreden Rasgele Kablo Çıkarttı

Çalışırken internetim gitti, apartmanda bir çalışma olduğunu duyuyordum ama durumları bağlayamadım o anda. TurkNet ile iletişime geçtim sağ olsunlar hemen yardımcı oldular. Problemin apartmanda olduğunu söylediler.

Üst kattan inen komşuyla konuştum, benim internetim gitti dedim. Annesi için fiber hat üzerinden telefon bağlantısı yapmış. “İnşallah çözersiniz, anneminkini de kontrol edin teknik ekip gelince onunki de gitmesin.” dedi. “Biz bir haftadır bekliyoruz tanıdık bulduk da yaptırdık.” dedi. Türk Telekom müşterisiymiş ve onun getirdiği ekibi duyuyormuşum.

Akşama doğru kıllandım inip ankastreyi açtım baktım ki benim kablo boynu bükük bana bakıyor. Benimki olduğunu da apartmandaki tek sarı kablo olmasından anladım.

Sabah Apartman Yöneticisine durumu anlattım. Eğer isterlerse port çekilene kadar benim telefon hattımı o beyefendinin evine çekebileceğimi, benim telefon hattımdan faydalanabileceklerini söyledim ama şu anda “Rasgele bir kabloyu çıkartıp kendiminkini takacağım.” dedim. “Çıkartın” dedi. Adam da bıkmış apartman sakinlerinden.

Port yok diye Kablo sökmek nedir ya? Serbest çalışıyorum İnternet üzerinden, takribi 3000 lira zarar ettim 10 saatte. TurkNet sağ olsun sürekli takipteydi ama yapabilecekleri bir şey de yok.

Öncelikle geçmiş olsun. Komşunuzun getirdiği Telekom çalışanı böyle bir şey yaptı ise ileride başı fena ağrıyabilir. Destek kaydınız açık ise DSL ışığı yanmıyor şeklinde kaydınızı güncelleyin. TT ekipleri (resmi) geldiğinde durumu onlara da anlatın. Umarım arızanız kısa sürede çözülür :pray:

1 Beğeni

Benim internetim bağlandı da başkasınınki söküldü. Şaka gibi bir durum var şu anda. Porttan çok kablo var. Müziksiz sandalye kapmaca oynuyoruz kablolarla.

Hocam gigafiber kutusu var aktif olsun da şu telgrafın tellerinden kurtulalım. Apartmanda neredeyse herkes Turknetli.

1 Beğeni

Selamlar @MichelinLastikAdam , rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misin? Kontrol edip yardımcı olacağım.