Bağlantı İşlemlerinize Başladık 3 adım dayım bunu diyor (Başvuru aşamasında hata oluştu. Size (0850) 288 80 80 numarasından ulaşacağız. Başvuru durumunuz ile ilgili sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.) ne zaman düzelir bu sorunu kimler yaşadı nasıl düzeldi? Bu arada kaydolmadan önce Türk Telekom aboneliğimi iptal ettim öyle TurkNet e geçtim.
Merhaba, kaydolmadan önce neden iptal ettiniz aynı port üzerinden devam edebilirdiniz. TurkNet kendi alt yapısı varsa iptal ettirmeniz gerekiyordu
Peki ya ne zaman düzelir?
Kontrol sağlaması için arkadaşa yazıyorum. Mesai saatinde bakacaklardır.
Teşekkürler hocam.
Aynı ekranı bende aylar önce TurkNet’e geçerken görmüştüm.Geçiş işleminin devam ettiğini ve eski sağlayıcıdan onay beklediklerini,geçiş başvurusunu tekrar eski sağlayıcıya gönderdiklerini, bir sorun olmadığını söylemişlerdi.Bir gün sonra da "devam ediyor " şeklinde düzelmişti diye hatırlıyorum.
Keşke iptal etmeseydiniz zaten geçiş olunca ve onay verilince otomatik iptal oluyor eski sağlayıcı aboneliği.Şimdi boş yere kurulum ücreti ödeyeceksiniz.
türk net den bir ara başvuru iptali istedim tamam dediler şimdide iptal den vaz geçtim lütfen yetkililere iletirmisiniz 3 aşamadaki hatayı düzletsilnler bir Türk net deneyeyim hocam olmasa ozaman iptal ederim.
Selamlar @efecan12Fcx, iptal talebinizden vazgeçmenize sevindik. En kısa sürede aktivasyonunuz tamamlanacak. Ekipler en kısa sürede sizinle iletişime geçecek.