Türk.net arıza kaydı geçiştirmesi

Fiber 100 kullanısıyım,internet hızında dalgalanmalar ve ping yüksekliği sebebiyle arıza kaydı açıyorum
,gelen cevap hep aynı.20 arıza kaydı açmışımdır 19una kopyala yapıştır mesajı atıyorlar.Sorunu çözmek yerine baştan savma yöntemlerle oyalanıyor müşteri.Modemi güç bela 3 hafta bekleyerek değiştirdirdim yani WİFİ sorunu yok
Destek Numarası

42234604

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 13-03-2021 02:29:16

Görev : SAHA ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 13-03-2021 17:30:00

Arıza ID :2021031300083318699

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2021031300198113121

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

İşlem Sonuç Kodu : Wİ-Fİ SORUNU

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderildi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

İnternete kablolu mu bağlanıyorsunuz?

Kablolu da kablosuzda

Aynı sorun bende de var. Destek kaydı açtım ping ve tracert sonuçlarını ayrıntılı bir şekilde onlarca ekledim bakalım cevap ne olacak.

15 Dakika ara ile yapılan 3 adet kablolu hız testi gönderdiniz mi? Sorun belirli saatler arasında mı yaşanıyor?

Gönderdim,genel olarak yaşanıyor.Hız testi 94-95 çıktığında bile sayfa açarken beklemeler,görüntülenemedi hatasını sık sık alıyorum.Default dns kullanıyorum herhangi bir dns yok

BTk’ya başvur şikayetini aç türk telekom’da 106 mbps indirme hızı alırken TurkNet 'te 95 mbps’e sabitlemişler.