Fiber 100 kullanısıyım,internet hızında dalgalanmalar ve ping yüksekliği sebebiyle arıza kaydı açıyorum
,gelen cevap hep aynı.20 arıza kaydı açmışımdır 19una kopyala yapıştır mesajı atıyorlar.Sorunu çözmek yerine baştan savma yöntemlerle oyalanıyor müşteri.Modemi güç bela 3 hafta bekleyerek değiştirdirdim yani WİFİ sorunu yok
Destek Numarası
42234604
Telekom Sistem Mesajı
Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 13-03-2021 02:29:16
Görev : SAHA ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 13-03-2021 17:30:00
Arıza ID :2021031300083318699
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2021031300198113121
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
İşlem Sonuç Kodu : Wİ-Fİ SORUNU
İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderildi
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom