Tuhaf bir Turk net arızası daha (internet var ama yok)

tt fiber üzerinden bağlantı var. iş max paketi.

çağrı merkezini arıyorum saat 20’den sonra çalışmıyorlarmış. google’a modem içinden ping atıyorum. 5 dk boyunca atmıyor sonra atmaya başlıyor sonra yine atmıyor.

statik IP alayım belki düzelir diyorum ona da izin vermiyor.

nöbetçi destek merkezi filan yok mu?

Edit:
fakat teknik destek bölümünde modem buluşmuyor yazıyor fakat ben anydesk ile modeme bağlı bir pcye bağlıyım. ancak internete çıkmıyor(çoğunlukla). Destek talebi oluşturabildim. Oluşturabilmek için önce Online İşlemler>Hesabım>Hesap Değiştir adımından seçim yapmam gerekiyormuş. Zaten tek hesap var. Neden böyle bir şey gerekli anlam veremedim.

dnsleri 1.1.1.1 yaptım. ikinci ip yi etkinleştirdim nafile.

Edit2: çağrı merkezi ile görüştüm bir kaç ayar yaptılar. düzeldi mi diye sordular. Ping kaybı vb durumlar devam ediyor. Diğer bir teknik ekibe yönlendirdiler. hala çözüm bekliyoruz.

Edit3: 4 saatte yerinde destek tahhüdü olan turk.net problemi hala çözemedi. Bu ifadeyi içeren postu da sildiler onaylamadılar.

Faturanı kontrol et

Gözden kaçan bir fatura yok değil mi?

Destek kaydı sistemi 7/24 aktif gece buraktığım destek kaydı için (talep türüne göre) gece cevapta verilebiliyor.

Hizmet kısıtlamanız yok değil mi? Buna hizmetlerim kısmından bakabilirsiniz.

1 Beğeni

Hizmet kısıtlı değil

Teknik bilgiler:

Ödenmeyen fatura yok

2 Beğeni

Selamlar @good, forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından kontrol sağlayamadım. Sorununuz devam ediyor ise özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletebilirsiniz :raised_hand:

Merhaba devam ediyor. özelden paylaştım.

Bunlarin bu işi becerecekleri yok.
Modemi degistirip sorunun modemde olup olmadığını kontrol etmek istiyorum. (ping 192.168.2.1 yaptigimda paket kayıplari var)

Modemde 2 tane telefon hattı da bagli. Eski bir turk telekom benzer modemini takip kullanici adi ve sifreyi girdim ama internet aktif olmadi. Var mi cozumu? Bridge yapmadan.

Altyapi au şekilde :fiber+ont+modem

802.1q protokolünü etkinleştirerek ve VLAN ID değerine 35 girerek pppoe ile farklı bir modem/router kullanabiliyorum.

Modemi değiştirler sorun çözüldü. (6 günde!)

Sorununuzun çözülmesine sevindim, keyifli günler dilerim. :hugs: