çağrı merkezini arıyorum saat 20’den sonra çalışmıyorlarmış. google’a modem içinden ping atıyorum. 5 dk boyunca atmıyor sonra atmaya başlıyor sonra yine atmıyor.
statik IP alayım belki düzelir diyorum ona da izin vermiyor.
Edit:
fakat teknik destek bölümünde modem buluşmuyor yazıyor fakat ben anydesk ile modeme bağlı bir pcye bağlıyım. ancak internete çıkmıyor(çoğunlukla). Destek talebi oluşturabildim. Oluşturabilmek için önce Online İşlemler>Hesabım>Hesap Değiştir adımından seçim yapmam gerekiyormuş. Zaten tek hesap var. Neden böyle bir şey gerekli anlam veremedim.
dnsleri 1.1.1.1 yaptım. ikinci ip yi etkinleştirdim nafile.
Edit2: çağrı merkezi ile görüştüm bir kaç ayar yaptılar. düzeldi mi diye sordular. Ping kaybı vb durumlar devam ediyor. Diğer bir teknik ekibe yönlendirdiler. hala çözüm bekliyoruz.
Edit3: 4 saatte yerinde destek tahhüdü olan turk.net problemi hala çözemedi. Bu ifadeyi içeren postu da sildiler onaylamadılar.
Selamlar @good, forum profilinize tanımlı müşteri numarası olmadığından kontrol sağlayamadım. Sorununuz devam ediyor ise özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletebilirsiniz
Bunlarin bu işi becerecekleri yok.
Modemi degistirip sorunun modemde olup olmadığını kontrol etmek istiyorum. (ping 192.168.2.1 yaptigimda paket kayıplari var)
Modemde 2 tane telefon hattı da bagli. Eski bir turk telekom benzer modemini takip kullanici adi ve sifreyi girdim ama internet aktif olmadi. Var mi cozumu? Bridge yapmadan.