Ttelekom kaynaklı bölgesel arıza

Merhaba
Müşteri numaram 1246903
Destek kayıt numaram 48186013
Bölgemde Türk Telekom kaynaklı arıza olduğu belirtiliyor, yaklaşık üç dört gündür internetim yok.
İlk günler dsl bile yanmıyordu dünden itibaren dsl yanmaya başladı lakin internet ışığı yanmıyor internete erişimim yok
Online işlemlerden bildirimler kısmında sorunun çözümleneceği tarih kaç gündür hep ileri atıyor bir gelişme olmuyor
Lütfen yardımcı olur musunuz

1 Beğeni

dsl ışığı yandığında tekrar otomatik kurulum yapmanız gerekiyor. yoksa ip ataması gerçekleşmiyor. resetleyip dener misin.

Dediğiniz gibi modemim ip alamıyor, kurulumu denedim lakin bağlanıyor diyip öyle kalıyor kurulum tamamlanamıyor

1 Beğeni

kullandığınız modem tt nin modem değil dimi.

Hayır, Airties Air 5760

Merhaba @mantania, bölgenizde bir genel arıza yaşanıyorsa bunun çözüm tarafı TT’ye aittir :frowning: Ortak altyapı üzerinden hizmet verdiğimiz için bizim altyapılara müdahalemiz söz konusu olmuyor ne yazık ki :frowning: Sizin için TT tarafı ile yazışmaları başlatıyor ve arızanın kısa süre içerisinde giderilmesi için uğraşıyoruz. Bir gelişme olması durumunda arkadaşlarım size açık olan destek kaydınız üzerinden cevap vereceklerdir.

İlginiz için çok teşekkür ediyorum.

1 Beğeni