Merhabalar. 1 yıldan uzun süredir TurkNet ile 75 Mbps paket kullanmaktayım ve ortalama 85 Mbps de sorunsuzca hız almaktaydım. Bir gün TürkTelekom binamdaki yeni komşuma abonelik başlattı ve o günden sonra hızım 40 Mbps’ye düştü. Bu bağlamda binamın hız sorgulaması sonucu da ilk hafta maks. 50, daha sonra ise maks. 35’e düştü. Buna rağmen yeni abone olan TT müşterisi 100 Mbps’lik hıza sahip olduğunu söyledi. Durumu TurkNet’e iki kez ilettim, ikisinde de TT’ye iş emri iletildiğinde TT gelip santralden ‘‘SADECE BENİM PORTUMU’’ kapattı. Bu bir TurkNet çalışanı tarafından gösterilen saha dolabı durum görselleriyle sabitti, TT DSL’mi günler sonra tekrar sağladıktan sonra hız düşüklüğü ikinci kez TTye iletildi ve TT de ikinci kez DSL’mi kesti, evdeydim ve gözlerimle gördüm. Bu durumda hızımın eskiye kavuşması için bir şey yapabilir miyim, herhangi bir mecraya şikayet etmem durumunda kafayı bana takmış olan TT saha ekibi tekrar saha dolabından bağlantımı çıkarabilir diye de endişeleniyorum. Herkese teşekkürler.
Senin kablon. Onun kablosuyla yanyana veya temas halindeyse öyle oluyor. Senden daha iyi bi kablo takılmıştır.
Daha önceden o hızları alıyordun. Port bozuk değil. Temas var
Bu dediğiniz olay saha dolabında oluyor değil mi? Öyleyse ben bunu TurkNet’e bildirdiğimde onlar da doğal olarak TT’ye bildiriyor. TT müşteri iç tesisatı sorunlu diyor, ben de öyle olmadığını bildiğim için TurkNet’ten ekip istiyorum, kontrol yapılıyor ve iç tesisat sorunu olmadığına dair rapor hazırlanıyor. Rapor TT’ye iletiliyor ve tekrar iş emri veriliyor. TT ekibi de gelip saha dolabından DSL’mi kesiyor. Neyse hocam ben uğraşmayayım çünkü iki kez anlattığım gibi oldu. Sonuç olarak sanıyorum ki bu sorunu çözemeyeceğiz. Forumda yeniyim, konuları silmeli miyim yoksa ‘‘Çözüm’’ seçeneğini mi işaretlemeliyim? Boş yere açık kalıp kimseyi meşgul etmesin. Teşekkürler.
Elinde ki kanıtları alarak gidiyorsun TT müdürlüğe… Altyapi ile ilgilenen ariza ekiplerinin sorumlusu kimse gorusmek istiyorum diye bağırıyorsun. Malasef TT de kibar dil pek anlasılmıyor. Seni gorusturecekleri bir sorumlu olacak. Ona guzelce derdini anlatiyorsun. %70 sorunun cozulecektir…
Hahhahahha bu çok iyiymiş, mutlaka yapmak lazım hocam haklısınız. DSL’mi ikinci kez kestiklerinde ilçedeki santrale gidip ufaktan tartıştık akşama gelip düzelttiler. Ara tatilde mutlaka aklımda.