TT kaynaklı dağıtım kutusu arızası

Merhabalar, Bu sabah (28.04.2022) saat 9:30 sonrasında internet bağlantımız kesildi ve uzun bir süre gelmeyince bir arıza kaynaklı kesildiğini düşünmeye başladık. Ben de hemen TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden yardım merkezi>arıza adımlarını takip ettim. Edindiğim bilgiye göre arıza nedeni dağıtım kutusu olan bu arızanın 30.04.2022 Cumartesi saat 10:05’e kadar çözümlenemeyeceği yönündeydi. Gerekli araştırmaları ve şikayetleri okudum ve açıkçası sürecin uzamasından çok ama çok endişeliyim. İşim online yani internet üzerinden ve bu bana çok ciddi bir iş kaybına neden olacak ve esasında itibarımın da zedelenme olasılığı mevcut. Konuyla alakalı altyapı sağlayıcı ve sorumlusu TT olduğundan onlar adına da ayrı bir şikayette bulundum ancak TurkNet’ten de bu noktada talebim (eğer mümkünse) sürecin kesinlikle uzamadan belirtilen tarihte internet hizmetime yeniden kavuşabilmek zira dediğim gibi okuduğum yakın tarihli şikayetlere de dayanarak sürecin uzamasından aşırı endişeli ve stresli bir durumdayım şu anda açıkçası.
Abone/Müşteri Numaram. 1921212 (talep edilmesi halinde 883 ile başlayan hizmet numaramı da konuya ekleyebilirim.)
Destek Kaydı Numarası: 52281283

Tam da tahmin ettiğim gibi süreç uzadı, lokal füz yani kablo arızası nedeniyle arızanın çözümlenmesi 7 mayıs’a kadar ötelendi. Daha büyük korkum ise bu kablo arızalarında TT’nin sürekli bu şekilde süre eklemekle beraber tarihi ileri atmasıymış. Lütfen bu konuda sayın @EFG siz de gerekli iletişimleri sağlayabilir misiniz? Biliyorum süreç her halükarda TT kontrolünde ve diğer ISS’lerin alabileceği aksiyonlar sınırlı ancak bu gerçekten şu anda işime mani olan bir durum haline geldi.

Eğer kablo arızası ise sizinle birlikte bu hat üzerinden onlarca abone etkileniyor demektir. Umarım kısa sürede arızanız giderilir.

1 Beğeni

Maalesef evet ve TT bu konuda işi sürekli yokuşa sürüyor… sizce bu tür bir arıza kısa sürede çözümlenebilir mi ve ayrıca bu arızaya sebep bir evin yıkımı oldu, belediye değil müteahhit yıkımı gerçekleştirdi, bu konuda yasal bir adım atabilir miyim çünkü atmak istiyorum açıkçası.

Aslında yıkım için izin alınır iken ilgili şirket ile ilgili merci arasında üçüncü kişilere verilecek hasarlar konusunda bir anlaşma maddesi bulunuyor. Buna istinaden öncesinde gerekli bildirimleri elektrik doğalgaz internet su şirketlerine bildirirler diye düşünüyorum. TT müdürlüğüne gidip yıkımı yapan şirketi dava edeceğinizi vs belirtip onlara herhangi bir başvuru yapıp yapmadıklarını onların bir önlem alıp almadığını gibi sorular sorarsanız bilinçli bir tüketici ile karşı karşıya kaldıkları gerçeği ile yüzleşir ve daha hızlı çözüm sunabilirler. Aynı şekilde Twitter üzerinden Telekom hesaplarına açık Bir şekilde twit atabilirsiniz. Ve cimer üzerinden de belediyeden yanıt bekleyebilirsiniz.

1 Beğeni

Hocam hiç merak etmeyin, ben bugün ve yarın amiyane tabirle onların içlerinden geçeceğim. Amma velakin bayram üstü resmi tatil olduğundan tüm ilgili kurumlar kapalı. Yine de elimin uzandığı yer yere değmeye çalışacağım.

2 Beğeni

Yaklaşık 1-2 sene önce başımdan geçen bir olay:
Ankastre kutum oldukça eskiydi, klasik eski telefon kutularından içi oldukça eskimiş, oksitlenmiş ve kirlenmişti. Bu yüzden CRC hataları, kopmalar yaşıyordum. TurkNet tarafı ankastre sizin sorumluluğunuzda diyip kestirip atıyordu.

Twitter üzerinden TT Ceo’larına, şikayetvar.com üzerinden şirket hakkında bir talep oluşturdum. 1 hafta içinde gelip her şeyi düzelttiler. Ek olarak özel birisini atamışlar sürecin başından sonuna kadar hep beni arayıp ara ara bilgilendirdi.

2 Beğeni

Sorunum hâlâ devam ediyor, CEO’lara da mail attım ama bakalım beklemedeyim. TurkNet tarafının hâlâ pek bir şey yapabildiği söylenemez açıkçası ve esasında pek beklentim de yok TurkNet’ten son birkaç günden beri.

1 Beğeni

Sorununuz çözüldü mü bende de aynı durum mevcut