Tt ekiplerinin yavaşlığı ve ilgisizliği


görüntü
görüntü

İnternetimi bağlatalı 2 hafta oldu türk telekom altyapısını kullanıyorum 75 mbps abonelik başlattım ancak max gördüğüm hız 20 30 mbps oda yoğunluğun az olduğu saatlerde yoğunluk saatlerinde ne pingim normal kalıyor ne de internet hızım sabit kalıyor arıza kaydı oluşturuldu ama tt ekipleri hala bişey yapmadı bu konuda yardımcı olabilecek varsa yardımcı olursa sevinirim modem kaynaklı olduğunu düşünmüştük ancak TurkNet ekibinden arkadaş kendi modemiyle test yaptı lakin sonuç aynı kendi modemi ne geliyorsa ona da aynısı geliyor TurkNet ekipleriyle görüştüğümde kutuya 75 mbps geldiğini söylüyorlar ancak çıkan porttan çeyreği gelmiyor bana

Merhaba, hizmetinizi ve oluşturmuş olduğunuz destek kaydınızı kontrol ettim. Yapılan incelemeler sonucunda iç tesisat kaynaklı sorun tespit edilmiş olduğunu görüntüledim. Detaylı kontroller sağlanması için yerinde destek ekibi talep edebilir ya da elektrikçiden destek alabilirsiniz. Stabil bir hız testi için kablolu bağlantı ile test etmenizi öneririm, modem konumu veya modemin etrafında bulunan eşya, duvar vb. durumlardan dolayı kablosuz bağlantı doğru sonuç vermeyebilir. Yerinde destek talebinizi destek kaydınız üzerinden ilgili birimimize iletebilirsiniz.

Evim müstakil tt ekibinin çektiği hatla direk olarak modeme arada bir ek olmadan geliyor dsl bağlantısı nasıl iç tesisatta problem olabiliyor onu anlamadım ankastreden evime normalde ben mi çekiyorum hattı tt mi? Geçen hafta ekibinizden bir arkadaş geldi ve kendi modemiyle denedi ve benimle aynı sonuçları aldı sorunu tt ekiplerinin çözeceğini söylediler eğer ankastreden tekrar hat çekmemiz gerekiyorsa ve bunu benim ödemem gerekiyorsa tt ye geçerim onlara tekrar çektiririm ne size servis ücreti öderim ne de kablo parası

Sizde ankastre yok anlattığınıza göre. Modem ile dışarıdan gelen kablo arasında bir ek vardır büyük ihtimalle orayı kontrol ettiğinizi varsayıyorum. Zaten yerinde destek ekibi daha önce adresinizde kontrol sağlamış. Destek kaydınız üzerinden size tekrar yerinde destek onayı sunuldu ise bu detayı da belirtin netuzman arkadaşa.


Bunların hepsi tespit edildiği halde tarafıma bu şekilde geri dönüş yapılması can sıkıcı

Önceki yerinde destek ekibi bu konuda bir rapor sunmamış mı ki :flushed: veya bu yeni bir destek kaydı:flushed:

Yeni destek kaydı ama aynı müşteri temsilcisi cevap veriyor ve teknisyen problemi yanımda yazıp gönderdi gözümün önünde bildirim yaptı ve ben kesinlikle tt ekiplerinin bu işi sallamadığından dolayı bu şekilde olduğunu düşünüyorum.

Diğer destek kaydını kapattı otomatik bu destek kaydına yönlendirdiler ben birşey yapmadan ya da 48 saatlik süre geçtiyse otomatik kapandı bilmiyorum artık


Bu bir hafta önce idi şimdi iç tesisat diyorlar gerçekten enteresan

Hizmetinizi tekrar inceledim. Yaşadığınız sorunu detaylı olarak ilgili birimimize aktardım, en kısa sürede sizinle iletişime geçilerek sorununun çözümü hakkında bilgi verilecektir. Sürecinizi takip ediyorum, gelişmelerle ilgili sizi bilgilendireceğim.