TP link Archer C5v wi-fi performansı kötü

Merhabalar evimde TT fiber kullaniyorum TurkNet müşterisi olarak fakat verilen modemin wifi ağına 3-4 kişi bağlanınca internet acayip şekilde yavaşlıyor ve durma noktasına geliyor çözümü nedir ?

İnternet yavasliyinca şu wifi simgeleri çok hızlıca yanıp sonuyo (modem tozlu kalmış sildim fotoğraftan sonra)

Modem markası Archer C5v

Merhaba @enesusar, sorun yüksek ihtimalle modem kaynaklı… Zaten siz de belirtmişsiniz ve çözüm için konu açmışsınız :frowning:

İsterseniz bu durumunuzu modem üretici firması ile görüşebilir net bir cevap alabilirsiniz.

2 Beğeni

Bahsettiğiniz anormal bir durum değil ki. Hepimizin yaşadığı bi sorun. Wifi malesef mükemelliğe oldukça uzak bir teknoloji. Hele ki evlerimizde kullandığımız ucuz cihazların sağladığı wifi. Hangi wifi standardını kullandığınız, QOS uygulayıp uygulamadığınız, modemin/router’in anten sayısı, desteklediği teknolojiler, hangi wifi kanallarını kullandığınız, evinizin duvarlarının kalitesi, aynı wifi’ye bağlanan insan sayısı ve kullanım durumları, internet hızınız, modeme uzaklığınız, kullandığınız cihazların içerisindeki wifi modülünün kalitesi vs. vs. vs. vs. bunların hepsi ve daha fazlası wifi hızını etkiler. Hızlı bir wifi bağlantısı çoğu zaman mucizedir.

3 Beğeni

Mükemmel bir cevap olmuş. Teşekkürler :hugs:

1 Beğeni

TurkNet Online İşlem Merkezi den arıza kaydı açmıştım TT ekipleri geldi fakat çözüm 0

1 Beğeni

2019 2022 ortasına kadar kullandım gerçekten para verdirmek için modem değişin denilen sürekli. Başımı ütuleyen modemdi zte gectim zar zor olsada onunda üretici firma ulaşılamıyor ve Türk Telekomdan başka desteği yok şimdi para şikayet etsen genelde bir çözüm olmuyor rezalet bir düzen

1 Beğeni

Merhaba @enesusar

TT ye özel olarak üretilen modem ve routerlar bazı şeyleri kısıtlı ve yazılım konusunda sadece TT tarafında destek görülüyor, bu yazılım otomatik gerçekleşiyor. Cihazların üstündeki firma destek vermiyor bunun için (Support | TP-Link) sitesinde TT tarafından özel üretilmişler için destek ekibi var. En iyisi cihaz değişimi istemeniz ve zte router ile değişmeniz veya kendiniz bir tane almanız daha iyi olacaktır. Kendiniz bir cihaz alırsanız kurulum konusunda yardımcı olurum.

1 Beğeni

Yalnız oradaki olayı ben de denedim oradakiler destek vermiyorlar yinede denesin şansını

1 Beğeni

Müşteri temsilcisine modem değiştirmek istediğimi beyan ettim, TT’ ye aktarmislar cevap bekliyorum.

2 Beğeni

İşin biraz zor bozulmazsa değiştirmiyorlar ben 3-4 defa değiştirdim

1 Beğeni

Sorunun çözüldü mü peki bide değişen modem modeli nedir

1 Beğeni

Çözüldü şimdilik zte modem verdiler bana

Bende arıza diye yazmisdim TurkNet Online İşlem Merkezi e. TT ekipleri arıza yok diyip gitmişlerdi sürekli. En son modem talep ettim değiştirdiler, modem ZTE H298A V9 sorun yok gibi şuan

1 Beğeni

Dediğim gibi durum modem kaynaklıymış :frowning:

Farklı bir sorun yaşamanız durumunda bana özel mesaj üzerinden ulaşabilir destek isteyebilirsiniz. Aklınızda bulunsun.

Sorununuzun çözülmesine çok sevindim. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.

1 Beğeni

Teşekkür ederim. Yardımlarınız için <3

2 Beğeni

Anlayışınız için ben size teşekkür ederim. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim :pray:

2 Beğeni