Telekom sinyal vermiyor

Merhaba, 23.05.2020 tarihinde ekipler tarafından kurulum yapıldı. Dsl sinyali gelmediği bilgisi verildi. Ekip biz arıza kaydı oluşturacağız hemen hallederler deyip gitti. Aradan 3 gün geçti müş. Hizmetlerini aradığımda arıza kaydı açılmadığını öğrendim onlar 26.05.2020 de arıza kaydı açtılar. Günler geçti 2. arıza kaydım açıldı ne gelen var ne giden. Yeni aboneyim ve hala internet kullanamıyorum. Sorun telekomda mı? TurkNet te mi? Anlamış değilim. Yaklaşık 10 gündür. Sabah 9 akşam 18 müş. hizmetlerini arayıp soruyorum. Aldığım tek cevap arıza kaydınız açık sizi bilgilendireceğiz oluyor. Her yerden ulaşmaya çalıştım telekomdan tanıdık buldum yapacağım bişey yok sıkıntı TurkNet 'te diyor. BTK ya şikayet dilekçesi gönderdim. Hala gelişme yok.Aklımı kaçırıcam. İyi diye abone oldum rezillik çekiyorum. Bana yardım edebilecek kimse var mı? Daha ne yapmam gerekiyor?

Etiketleme yapılması için Telekom a bilgi verilmiş mi onu öğrenmeye çalışın… son zamanlarda bu çok yaşanır oldu… Telekom ekiplerinin yoğunluğu ortak altyapıdan hizmet alan sağlayıcıları da etkiliyor… TurkNet destek ekiplerinin de bunun farkında olduğunu düşünüyorum. Destek kaydınızda not olarak etiketleme yapılması için iş emri verilip verilmediğini yazın

Son açılan arıza kaydında etiketleme yapılması için bilgi verildiği görünüyor. 29.05.2020 den beri bekliyorum. Dönüş yapanda yok.

Arıza kaydınıza not olarak iş emri verilip verilmediğini yazın.

şimdi böyle bir mesaj gönderdiler. Bekliyorum bakalım sonuç ne olacak.

https://kohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula
Arıza Sorgulama - türk telekom - kurumsal online hizmet merkezi

Orada yazan iş emri numarasını buradan takip edebilirsiniz

Bugün telekoma telefon ile ulaştım. Abi boşver türkneti geç bize 2 dakikada bağlayalım dedi. Akşam iş çıkışı marketin önünde telekom ekip aracını gördüm görevlilere durumu anlattım. 26 sından beri arıza açık neden bakmıyorsunuz dedim. Abi bize geç halledelim dediler. Anlıyacağınız kıllık yapıp süründürüyorlar ki pes edip telekoma geçelim diye. Telekomun tüm personeli aynı kafada. Ne günlere kaldık yarabbim. Zorla müşteri kapmak için insanları çileden çıkarıyorlar.:rage::rage:

1 Beğeni

Keşke o muhteşem işini severek yapan personelin isim soyisimlerini alsaydınız. İleride buluşup kahve içmek için :upside_down_face:

1 Beğeni

hocam çözdünmü sorununu aynı sorunu yaşıyorumda çözdüysen nasıl çözdün anlatabilirmisin

Sorunumu çözdüm şuan 35mbps lik internetimi max 27-30 mbps olarak kullanıyorum. Sorunu nasıl çözdüğüme gelirsek. Mesajda yazdığım metnin aynısını TürkTelekom genel müdürü Ümit Önal Bey’e mail yolu ile ilettim iletişim numaramı yazdım. Ertesi gün telefonum susmadı. Saha ekipleri dahil. İşten akşam eve gittiğimde sinyalim gelmişti. Hiç bir şey yapmadığını iddaa eden tt ekipleri apartman girişindeki klemenslerin ywrini değiştirmiş ama biz salağız anlamayız. Neyse sorun çözüldümü ben ona bakıyorum.

1 Beğeni

Merhabalar benzer sorun bendede var rica etsem ümit beyin mail adresini bana verebilirmisiniz. Cevabınız için şimdiden teşekkürler

Rica ederim. Vallaha benim işimi çözdüler. Akşama kadar telefonum susmadı. İnşallah çözüme ulaşabilirsiniz.

Kişisel iletişim bilgilerini özel mesaj olarak gönderin

Bende tesadüfen twiter da gördüm. Şansımı denedim oldu. İletişim numarası bırakmayı unutmayın.

Gemlik’de Telekom ekipleri işini zerre severek yapmaz. Hepsi birer çakma elektrikçidir. Hepsi EML mezunu kopuk insanlardır. Az çok görmüş olmalısın. Sokaktan geçerken yakalayıp arabadan indirip zorla yaptırmıştım arızayı, bir defasında, tanıdığım birisi üstüne yürüdü size yapılan teklifin aynısı yapılınca. Ümit ÖNAL’a yazmakla çok doğru yapmışsınız.

1 Beğeni

Bende EML elektrik mezunuyum tabir biraz kaba olmuş ama yapacak bişey yok. Aralarında arkadaşlarımda var. Neyse işim çözüldü şükür. Gayet güzel internet kullanıyorum şuan. Memnunum.

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın inşallah :+1: