Telekom çalışanı başka eve bağlantı yaparken benim bina içerisindeki bağlantımı bozdu. Yardımcı olmasını istememe rağmen ilgilenmedi ve gitti. TurkNet’e durumu bildirdim ve 6 gün sonra sorunun binam içindeki tesisatta olduğunu söylendi.
Asıl sorun ise Telekom çalışanının (dolaylı olarak TurkNet çalışanı) yaptığı hata yüzünden benim sorumlu tutulmam. Bakım için 108 TL ücret istendi ve hakkım olmayan ücreti ödemek istemiyorum. Aboneliğim için iptal talebinde bulundum. Eğer sorun kısa sürede ücret talep edilmeden çözülecekse aboneliğimi yenileyebilirim.
@EFG sorun için yardımcı olmanızı rica edebilir miyim?
Desteğe durumu anlattım. Kendisi beni anladığını ancak bir şey yapamayacağını söyledi. Bende kendisinin değil şirketinin beni anlaması gerektiğini söyledim.
Kablomu biliyorum. Biraz kurcaladim ama insanların bunu görmesi sıkıntı olur. Sırf bir kablo bağlantısı için 108 lira ücreti hak görmüyorum. Üstelik benim hatam değil. Bina yeni.
Yukarıdaki linke tıklayın. Aboenlik kimin üzerineyse o edevlet şifresiyle giriş yapsın.
Şikayet girişinden firma faaliyet alanı olarak sabit telefon hizmetleri seçin
İşletmeci olarak türktelekom seçin.
ardından açıklama kısmına aynen şunu yazın.
Sayın Yetkililer,
… Tarih ve … - … saatleri arasında adresimde başka bir mülkiyete bağlantı çalışması yapılırken abonelik aldığım … adresindeki bağlantım bozulmuştur. Çalışanınıza aynı zaman içerisinde bağlantımı bozduklarını söylediğimde ise hiçbir işlem yapmadılar. Ben halihazırda TurkNet üzerinden hizmet almaktayım. Destek kaydı oluşturduğumda telekom ekipleri arızanın tesbiti için gelmedikleri halde arızanın iç tesisat kaynaklı olduğu yazıldı. TurkNet tarafından müdahale edilemediği için sorun çözülemiyor. Yaklaşık 1 haftadır hizmet alamıyorum.
Gereğinin acil olarak yapılıp arızamın giderilmesini arz ederim.