Telefon ve Turknet Online İşlem Merkezi Sorunu

Merhabalar,

24****** numaralı aboneliğimde internetim var ancak telefonum yok. İşletme hesabı olduğu için konu acil arayan müşterilerimiz ulaşamıyor. Konu ile ilgili olarak online işlem merkezinden destek kaydı açamıyorum.

Telefon arza kaydı sayfasına girdiğimde bu hata.

İnternet arza sayfasına girdiğimde bu hata (desyek kaydı oluştur butonu çalışmıyor)

Yardım merkezi bilgi sayfasında açmaya çalıştığımda bu hata ile karşılaşıyorum.

Selamlar @UmutCan, sizin için 74361469 numaralı kaydı oluşturdum. Bu kayda istinaden inceleme ve işlem gerçekleştirilecek.

Söylemiş olduğunuz 74361469 numaralı kayıta da ulaşamıyorum. Nasıl yaptım bilmiyorum ama bi tane kayıt açtım. Şu an ilgileniyorlar ancak her sorun yaşadığımda ev / iş internetim fark etmez destek kaydı oluşturmakta zorlanıyorum. Aşağıda paylaştığım konuda da aynı sıkıntıyı çektim. Konu ile ilgili bir yetkili bişeyler yapabilir mi acaba?

Merhabalar, 1 haftadır sorunum çözülmedi. Problemim sürekli aciliyet iletiyoruz, saha ekibinden dönüş bekliyoruz gibi şeylerle uzatıldı. İşletme olduğu için rezervasyon alamıyoruz. Alamadığımız her oda rezervasyonu için 2000 tl zarardayız. TurkNet sorunu çözmüyor. Servis ve telefon sağlayıcısını değiştireceğim. Bu kadar ilgisizlik alakasızlık olmaz her gün aramaktan yoruldum. Eskiden 1 günde geliyorlardı ekipler.

Merhaba @UmutCan, sabit hattınızda yaşanan sorun için altyapı ekiplerine bilgi verilmiş. Bende önceliğinizi iletiyorum.

Aynen bu şekilde oluyor. Telefon ile arıyorum “önceliğinizi iletiyorum” veya “aciliyetinizi iletiyorum” diyorsunuz hiç bir değişiklik yok. Ne arayan var ne soran. Bide “arkadaşlarım size en kısa sürede dönüş sağlıcak” var. Her gün arıyorum her gün aynı tas aynı hamam. Olmuyorsa söyleyin operatör değiştirelim mağdur oluyoruz.