Telefon arama yapmıyor. Arama yapınca direk meşgul çalıyor. Aranınca hep meşgul. Daha önce bu sorunu yaşayan varmı?
Kabloları doğru birleştirdiğinize eminsiniz değil mi?
Online işlem merkezi üzerinden telefon arızası kısmından kayıt oluşturun
Merhaba Arkadaşım;
Bende TurkNet abonesiyim, bende TurkNet’ten Fiber Hizmeti dışında birde Sabit Ev telefonu hattı aldim…
Şu anda sendeki AYNI SORUN bende de var,
TurkNet’den arıza kaydı açtırdım, önce TurkNet aradı, kendi konsolundan bir sorun olmadığını söyledi. Beni Turk Telekom saha ekibine yönlendirdi.
Onlarda gelip benim saha kutusunu kontrol ettiler, ve onlarda herhangi bir sorun olmadiğini söylediler ve “topu TurkNet e attılar”
Sen sorunu hallettinmi? Nasil hallettin? Nasıl bir yol izledin?
Teşekkür Ederim…
Not: Sayın TurkNet ekibi, eğer bu mesajı okuduysanız, nasil bir yol izlemeliyim? Eğer sabit ev telefonu hattım çalışmayacaksa o zaman onu iptal ettiririm, ancak önce yapabileceğimiz herşeyi bir yapalım derim. Teşekkürler.
Selamlar @R2D2, nasılsınız? umarım iyisinizdir. Kaydınız şu anda aktif. Ekipler incelemelerine devam ederek kaydınız üzerinden bilgi paylaşacak.
Benim hat vdsl. Tanımlama ve port hataları siz tekrar telefon arızası kaydı açın. Fiber modeme telefon hattının doğru bağlandığından emin olun.