Şikayet hattını arıyorum, destek kaydınıza teknik biriyle konuşmak istediğinizi belirtin, biz bir şey yapamayız diyorlar. Destek hattına talep bıraktığımdaysa görmezden geliniyor.
Ben nedensiz bir şekilde internetsiz kalıyorum ve saçma saçma şeylerle uğraşmak zorunda kalıyorum. Yetti artık.
Siz yazdığımı anlamamak için özen gösteriyorsunuz. Basitçe yazayım…. Farz edin öğrencisiniz internet gitti evde veya bir sıkıntı oldu ve telefonda data paketiniz bitti sadece telefon süreniz var (ki farklı bir çok senaryo var) Nasıl ulaşılacak TNN’ye ? Bana yazar mısınız ? Sorunu olan hangi no’dan bu gibi bir derdi anlatacak ?
Herhangi bir talebim olmadı, zaten benimle konuşan hanımefendi de böyle bir talebiniz gözülmüyor diyor.
Ama bu zaten daha ilk mesajlarda söylenen bir şey. Ondan sonraki mesajlar benim yetkili bir kişi talep etmem ve onun bunu görmezden gelmesi şeklinde ilerliyor malesef.
Merhabalar, numara iptalinizin nedenini öğrenmek adına yerel sağlayıcıdan bilgi talep edildi fakat dönüş alınamadı. Ben konuyu ilgili birime ilettim. En kısa sürede sizinle iletişime geçilecek.
Sizi gayet iyi anlıyorum. Süreç yerel sağlayıcı ile ortak yürütülüyor. İlettiğim önceliğe istinaden işlemleriniz hassasiyetle ele alınacak. Takibini sağlıyorum.