Telefon numaram rastgele kapandı ve Türknet yeni numara almadan destek olmuyor

Şikayet hattını arıyorum, destek kaydınıza teknik biriyle konuşmak istediğinizi belirtin, biz bir şey yapamayız diyorlar. Destek hattına talep bıraktığımdaysa görmezden geliniyor.

Ben nedensiz bir şekilde internetsiz kalıyorum ve saçma saçma şeylerle uğraşmak zorunda kalıyorum. Yetti artık.

Destek Numarası: 53613721

1 Beğeni

İşte hep yazdığımız sorunların başında bu geliyor. Kullanıcı burayı veya Twitter’ı bilmiyorsa yandı. Aylardır yazdığımız sıkıntılardan biri.

1 Beğeni

@ModeratriX @alperenatici @Darkcrak

Güzel güzel bekleyecek sabrım kalmadığından dolayı direk etiketliyorum bu sefer. Lütfen bir el atın.

Destek kaydı açtınız ise oradan teknik arkadaşlar sırayla yardımcı olacaklardır. Görmezden gelme diye bir durumun olacağını sanmıyorum.

TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt açması yeterli, ben de problem yaşar veya bir işlem yaptıracak isem kayıt açıyorum. :man_shrugging:

Şahsen Twitter’den de fayda göremedim yaklaşık 4-5 denememde. (daha önceden)

Artık son umut buraya geliyorum direk.

Burası dediğim de TT müdürlüğü… Boşuna gittim

İki defada da aranmadım, bu görmezden değil de nedir acaba? Sanki hiç söylememişim gibi yeni numara diyip geçiyor?

Güzel güzel konuşmak mı yanlış burada anlayamıyorum?

Siz yazdığımı anlamamak için özen gösteriyorsunuz. Basitçe yazayım…. Farz edin öğrencisiniz internet gitti evde veya bir sıkıntı oldu ve telefonda data paketiniz bitti sadece telefon süreniz var (ki farklı bir çok senaryo var) Nasıl ulaşılacak TNN’ye ? Bana yazar mısınız ? Sorunu olan hangi no’dan bu gibi bir derdi anlatacak ?

Düşünün ki burayı bilen sayısı bile %5-6’dır geri kalanların allah yardımcısı olsun.

Ben ivr üzerinden de kayıt açıyorum. Sizin öneriniz nedir?

Sizin mevcutta ki telefon numaranız herhangi bir talebiniz olmadan mı kapatıldı (yalın hizmet)

Herhangi bir talebim olmadı, zaten benimle konuşan hanımefendi de böyle bir talebiniz gözülmüyor diyor.

Ama bu zaten daha ilk mesajlarda söylenen bir şey. Ondan sonraki mesajlar benim yetkili bir kişi talep etmem ve onun bunu görmezden gelmesi şeklinde ilerliyor malesef.

1 Beğeni

Konunuzu ilgiyle paylaşıyorum size müsait olduğunda dönüş yapacaktır.

1 Beğeni

Merhabalar, numara iptalinizin nedenini öğrenmek adına yerel sağlayıcıdan bilgi talep edildi fakat dönüş alınamadı. Ben konuyu ilgili birime ilettim. En kısa sürede sizinle iletişime geçilecek.

Ayın 22 sinden beri “en kısa sürede” deniliyor. Neredeyse 2 hafta oldu. Bari sorunu çözene kadar bana geçici olarak yalın internet bağlatılsın.

Ben ne nedeni, ne süreci ne de sonucu belli olmayan bir şeyi neden beklemek zorundayım ya?

“Kullanmadığınız günleri ödemiyorsunuz” la olmuyor. Bi zahmet ödemeyeyim zaten.

Sizi gayet iyi anlıyorum. Süreç yerel sağlayıcı ile ortak yürütülüyor. İlettiğim önceliğe istinaden işlemleriniz hassasiyetle ele alınacak. Takibini sağlıyorum.

En son arayan kişi en geç 24 saat içinde dönüş yapacağım dedi, ama 48 saat oldu bile.

Dağlara çıkıp haykırayım mı ben ne yapayım ya?