Telefon Değiştirme Sorunsalı

Merhaba,

TurkNet 'te adıma iki farklı ev için iki farklı hat mevcut. Yurtdışına taşındığım için kendi oturduğum evdeki hattı iptal etmek istiyorum fakat online sisteme girdiğimde SMS kodu yolluyor (sanırsam yeni gelmiş daha önce sormuyordu.)

Fakat yurtdışında olduğum için eski hattımı da attığım için istesem de kayıtlı telefonuma ulaşamıyorum.
Çağrı merkezini benim adıma ailem aradığında hizmet numarası soruyor robot. Elimde iki adet hizmet numarası var (geçmiş faturalardan buldum) fakat hangi evin hangi hizmet numarasına kayıtlı olduğu hiç bir yerde yazmıyor, bu sebeple telefon üzerinden de robotla anlaşamadık. Yanlış evin internetini iptal etmek istemedim.

Konu hk. mail de attım. Geri dönüş olmadı. Ben online sisteme giriş yapmadan gerçek, etli kemikli bir insan evladıyla nasıl iletişime geçebilirim? Bu sorunun benzerini banka hesaplarımda da yaşadım 1 günde o kadar hızlı çözüldü ki, ama haftalardır internet için uğraşıyorum resmen.

Merhaba, @soztan

Yetkili arkadaşıma bilgi vermek için abone numaralarınızı, eski ve yeni numaranızı mesaj olarak atarsanız ilgilenmeleri için yazabilirim.