Tekrar eden kesinti

Merhaba,

Bir süredir TurkNet müşterisiyim. Üyelik abone numaramı vermek istemiyorum bir şekilde sanırım eskiden verdiğim bilgilerden bana ulaşıp ulaşıp taahhütünüz bitti diyorlar.

Velhasıl nedense genellikle cuma,cumartesi yada pazar günleri gece 12 1 2 gibi sürekli bağlantım kesiliyor. Bir süre alıştım buna ama evde çalışma yaptığım saatlerde kesilmesi yüzünden işim sıkıntıya giriyor.

Destek kaydı açarak bu saatlerde kesintiye uğruyor diye yazabilirsin destek ekibi sorununuzu çözmek için uğraşır.

Hocam her seferinde söylemiyor muyuz sizce ?
Her seferinde kayıt açıktan sonra beni aramayın diyorum sorunu çözmeye çalışın diyorum. Artık sistem gereği bir zorunluluk olduğunu düşünüyorum, mesai saatlerinde bir kayıt açarsam pat diye aranıyorum. Aranmak istemiyorum ki ben sorunum çözülsün istiyorum. Aylar önce üyelik açmışım orada da sitem etmişim geçmişe bakınca gördüm, hâlâ daha aynı sorunlarım var.

Onca geçen zamanda değişen bir şey olmamış. Pardon, olmuş. Artık binada alternatif bir firmadan fiber bağlantı imkanım var. TurkNet’in kronik hâle gelen kopma sorunu ve hızım 50’ye veya 75e arttırıldığında deli gibi kopma sorunu yaşamanın paralelinde…

Selam,
Bu içeriği benimle paylaşma nedeninizi anlayamadım. Ne yapayım şimdi teker teker bunlar beni arayacak diye düşünüp şimdiden bu numaraları mı engelleyeyim ?
Esas sorun bu değil veya çözüm. Komşum da TurkNet kullanıcısı, onu da arıyorlar. Ama diğer komşun başka bir firma kullanıyor altyapısı özel olarak çekilen. Onu da arıyorlar ama TurkNet müşterisinin arandığı kadar değil. Sanki sadece TurkNet müşterilernde bu sorun var gibi hissediyorum. Siz bunun için ne yapıyorsunuz mesela ? Rekabet k. gidip bizim müşterilerimizi arıyorlar vb herhangi bir işleminiz var mı bu konuda ?

Yine de konu bu değil. Ben arıza sebepli abone numaram kişisel bilgim istenirse neden vermediğimi açıklamak için yazdım.

Her firmada yaşanan bir durumdur. Mobil hattı yeni aldığımda bile yaşamıştım. Birtek TurkNet 'te olmuyor. Biri daha aradı ne yaptığım listede yazıyor nede internette yazıyor. Yeni açılan hatlardan arıyorlar. Her listeye yazdığım bir daha aramıyor.

Modem hat değerlerini atar mısın.

Selamlar @sevran, yapılan dolandırıcılık aramalarıyla ilgili hukuk birimimiz yasal tüm aksiyonları alıyor. Sizden ricam bu numarayı bizlerle paylaşmanız. Ek olarak bağlantı sorunlarınızın incelenebilmesi adına rica etsem destek kaydınızın numarasını bizimle paylaşır mısınız?