Teknik Servisin 3 Gündür Gelmemesi

Yeni başlayıp gayet de memnun bir şekilde kullandığım internetim birden kesildi. LOS ışığım kırmızı yanıyor diye talep oluşturdum, fakat üzerinden 3 gün geçmesine rağmen ekipler eve gelmediler. Defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen sorunumu çözemedim, sürekli ertelendim. Bir de üzerine fatura gönderilmiş. Bu faturayı ödemeyeceğim, dilerseniz icraya verebilirsiniz mahkemede görüşürüz, cimer’e de şikayet edeceğim. Böyle bir rezillik olmaz. Araya hafta sonu giriyor bir de muhtemelen arkadaşlarınızı ilk iş günü yollarsınız. Gelir çayımı içerler, siz de benim yere göğe sığdıramadığınız internetinizi kullanamadığım için ettiğim zararı nasıl karşılayacağınızı hesaplarsınız mahkemede.

Merhaba, karşılaştığınız durum için üzgünüz. Gün içerisinde öncelikli olarak müdahale sağlanması adına ekiplerimize bilgi verildi, sizin için süreci yakından takip ediyorum. Uzmanlarımız sizinle iletişime geçerek gelişmeleri paylaşacaklar.

Bugün 5. gün oldu artık. İstanbul’un göbeğine 5 gündür birinin gelmemesinin bi izahı olamaz. Sürekli öncelik belirtiliyor değişen bir şey yok.

Ekiplerimizin 31.12.2023 tarihinde müdahale ederek çözüme ulaştırdıklarını görüntüledim, keyifli kullanımlar dilerim.

Bu konu 8 saat sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.