Teknik Destek ve İlgilenme ''0''

07.01.2022 Cuma gününden beri evimde internet yok 30-40 saniyede bir internet geliyor ve gidiyor. İnternet kullanamıyorum. Bu konu hakkında arıza kaydı açmama rağmen kimsenin ilgilendiği yok kaç gündür saha ekiplerine bildirdik, türktelekom saha ekipleri arıza kaydınızı inceliyor, yok türktelekom arıza kaydı bulamadı bina iç tesisatınızda sıkıntı var dedi falan filan derken cuma gününden bu güne evimde internet yok. Dün aksam beni arayan aslı hanım size TurkNet saha ekibi arkadaşı yönlendirdim diye beni oyaladı dün akşam gelen giden yok bugün gelen giden yok en son TurkNet saha ekibi personellerinin randevüsünü oluşturan Gamze hanım beni aradı ve yarına randevü oluşturdu. TurkNet bu şekilde insanları yalanla oyalayıp kandırarak mı hizmet veriyor. Eşim evden çağrı merkezi sisteminde çalışıyor ve 2 gündür işiyle alakalı sıkıntı yaşadı kaç gündür bu sorunu söylememe rağmen ilgilenen yok. Eşimin işyeriyle alakalı sıkıntı yaşamasından dolayı sorununun muhattabı kim olacak ? Eşim işyerinden sıkıntı yaşarsa bu konu hakkında gerekli şikayetleri gerekli yerlere yapacağımdan kimsenin şüphesi olmasın. En yakın zaman da da internet aboneliğimi iptal ettireceğim bu böyle gidecekse, daha bir kere arıza kaydı açtırmışımda 1-2 güne arıza kaydım giderildiğini görmedim. TürkTelekom olsa hemen kendi kullanıcısının sıkıntısını çözer ama TurkNet kullanıcısı olduğumuz için umurlarında değil; daha doğrusu TurkNet anladığım kadarı ile altyapı sorumlusu TürkTelekoma iş yaptıramıyor.

1 Beğeni

Geçmiş olsun, benim yaşadığım sorunun bir benzerini yasamissiniz. Benim rezilligimi okumak isterseniz linki burada. DSL ışığı sabitlenmiyor - Slymncn tarafından #3

Evet senin sorunun da benim sorunuma benzer bir sorun gibi duruyor fakat; ben 1 senedir sıkıntılı sıkıntısız öyle böyle zaten TurkNet’ i kullanıyorum fakat benim sorunum cuma akşamından beri internetim kopuyor 30-40 saniye internet var sonra gidiyor sonra internet geliyor 30 saniye sonra tekrar gidiyor. Modeme bile bağlanıp her hangi bir şey yapamıyorum. En son acaba modemde sorun mu var diyerek modemi fabrika ayarlarına geri getirdim o da işe yaramadı modem de bile her hangi bir şey yapamıyorum çünkü 30 saniyede bir kopma olduğu için modemden atıyor beni. Anlayacağın konunun aslı senle aslında aynı TurkNet dediğin gibi TürkTelekom’ a iş yaptıramıyor. Bende İSP sağlayıcısını değiştireceğim gibi gözüküyor böyle giderse; hiç yoktan TürkTelekom kendi kullanıcısına ne sorunu olursa olsun hemen yardımcı oluyor sorununu çözüyor. Fakat TurkNet bekle babam bekle…

Merhaba yaşadığınız sorun için çok üzgünüm modem arayüz hat değerlerinizin ekran görüntüsünü ve arıza kayıt numaranızı paylaşırmısınız.

Merhaba @mkoc53, asla bu ilgisizlik kelimesini kabul edemeyiz :frowning: TurkNet olarak her zaman kullanıcılarımızı düşünür ve onların beklentilerini karşılamak için çabalarız.

Yaşamış olduğunuz sorunun detaylarını bilmeden size bu konu hakkında yorum yapamıyorum ancak ben bizzat sizin sorununuzla yakından ilgilenmek ve destek vermek isterim. Müşteri numaranızı veya açmış olduğunuz destek kaydınızın numarasını benimle özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Sizden dönüş bekliyorum.

1 Beğeni

Bana dediğiniz gibi mi hocam yapmayın :slight_smile: Özel mesaj atın yardımcı olacağım diyorsunuz. Özel mesajda da bölgenizde genel arıza var diyorsunuz. Ama destek kaydından bana atılan mesajlarda Nas-Error yazılım kaynaklı bir hata aldığımı iletiyorlar ? :smiley:

1 Beğeni

@Chris23, sizin sorununuzun detayına bende ulaştım. Genel arıza kaynaklı sorunlar yaşıyorsunuz. Evet şu an Nas-Error hatası da alıyoruz. Bunun sebebi de yine TT kaynaklı :frowning: Ben sürecinizi arka planda uzman ekip arkadaşlarımla birlikte takip ediyorum. Gelişme olursa size yine yazıyorum.

Burası bir forum platformu sizlere yardımcı olabilmek için buradayım. Direkt olarak sorunları buradan ne yazık ki çözümleyemiyoruz. Süreci takip ederek hızlandırmaya ve size destek olmaya çalışıyorum.

4 Beğeni

Anlayabiliyorum sizi de o zaman insanları oyalamasınlar bir zahmet desinler çözülemiyor 2 ay geçti biz yapamıyoruz bizde ona göre beklentiye girmeyelim. Yok TT ekipleri gelecek kontrol sağlayacaklar yok bizim ekiplerimiz ile onların arasında ortak çalışma olacak deyip gün veriyorsunuz sonradan arayıp TT ekipleri ortak çalışmaya katılmadı diye bana bilgi veriliyor. Ben mi TT ekiplerinin ortak çalışmaya katılmasını sağlamalıyım anlayamıyorum. Tutum yanlış ben onu söylemek istiyorum yoksa çalışmadır falan inanıyoruz artık bir şekilde.

Tabii, bu süreçte sizden yapmanız gereken bir işlem beklemiyoruz. Süreç dahilinde sizin için uzman ekip arkadaşlarım TT tarafı ile yazışmalarını yapıyor ve iş takibini sağlıyor. Açık olan kaydınız üzerinde de sizi bilgilendiriyor.

@mkoc53 , Ben kaydınızın detaylarına ulaştım. Arkadaşlarım sizi gün içerisinde arayarak süreç hakkında bilgi vermişler. Yarına oluşturulmuş bir randevunuz var ve yerinde sorunu kontrol edecekler. Lütfen bu süreçte bizden geri dönüş bekleyin.

@EFG ilgin alakan için teşekkür ediyorum fakat senin ilgilendiğin kadar inan arıza kaydına bakanlar ilgilenmedi:

Bu arada ben sorunumu çözdüm bu konuyu da kapatabiliriz; sıkıntı halloldu ve her şey düzeldi.

Sorunu nasıl giderdiniz? Forumda benzer sorunu yaşayanlar için kaynak olması açısından bilgi verebilir misiniz?

Modemin adaptörü daha önceden şirketin verdiği modemin adaptörü ile karışmış olduğu için şirketin modeminin adaptörünün voltaj ve amper gücü düşük olduğundan dolayı modem internete girildiği gibi kendini yeniden başlatıyor ve internetin kopmasına neden oluyordu. Bir arkadaşımla bu konuyu paylaşınca bende de TP Link TDW-9970v3 modem var bende daha önceden aynı sorunu yaşadım sorun adaptörde diye uyarınca denedim ve düzeldi. Sorun modemin adaptörü farklı modemin adaptörü olduğu için yetersiz geldiği için modemin kendi adaptörünü takınca sorun çözüldü.

1 Beğeni

@Slymncn kardeşim senin de olayın benim sorunuma benzer mevzu olduğu için sende istersen bi adaptörü dene yada adaptörü değiş yetersiz geliyor olabilir.

Yaşamış olduğunuz sorunun temel kaynağı bireysel hatanız ama açtığınız konu başlığınız direkt olarak suçlama :frowning: Bu ve buna benzer durumlar için lütfen biraz daha ılımlı bir şekilde hem çalışan arkadaşlarımıza hem de buradaki forum kullanıcılarımıza yaklaşırsanız çok sevinirim :slight_smile:

Çünkü açılan her konu başlığı ve içine yazılan detaylar bizler için çok önem arz ediyor.

1 Beğeni

@EFG evet bu konuda haklısınız ben gerek açmış olduğum konu başlığı ve TurkNet çalışanlarına sorun yaşattığım için herkesden özür dilerim. Yalnız burda Teknik Destek ve İlgilenme ‘‘0’’ diye konuyu açmamın sebebi TurkNet müşteri hizmetleri benle ilgilenmedi bu gerçeği saklayamam fakat yine de bu konu hakkında tekrardan özür diliyorum. Bu konuda yardımlarını esirgemediğin için de @EFG sana teşekkür ederim.

3 Beğeni

@mkoc53, estagfırullah :slight_smile: Anlayışınız ve örnek davranışınız için ben size teşekkür ederim. Eğer bir hata varsa ve size bu şekilde yansıdıysa arkadaşlarım adına ben sizden özür dilerim. Umarım bir daha böyle bir durum ile karşılaşmazsınız.

Bir sıkıntı yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman hem buradan hem özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi ve sağlıklı günler dilerim.

1 Beğeni

Kusura bakma ama müşteri hiç bir şekilde böyle bir konuda bireysel hatalı olamaz. Müşteri hizmetleri eşliğinde adaptör kontrolü yapılabilirdi eğer temsilci böyle bir ihtimalden haberdar olsaydı.

Modemi ilk aldığımda sadece power ışığı yanıyordu. Adaptörü değiştirdim normal çalışmaya başladı. DLS ışığının sabitlenmemesi modeme gelen güçten çok farklı bir konu.

Demek ki senin mevzun benimkinden farklı kardeşim inşallah en yakın zaman da senin sorunun da çözüme kavuşur.