Teknik Destek Saygısızlığı

Teknik destektekiler saygısız edebsiz sinir bozucu insanlar bir spru spruyorum robot gibi otomatik cevaplar veriyor sorunlada ilgili değil aşırı sinir bozucu ve sorularıda cevapsız bırakıyorlar gerçekten çok sinir bozucu ilk başta fiyatı için tercih etmiştim yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum sonra fiyatıda arttı sorunlarda arttı sürekli sorun sürekli aynı cevaplar artık sıkmaya başladı en sonunda şanet gelsin bmyle firmaya diyip kapatıcam 3-4 tane arkadaşımıda turknete geçmesinde katkı sağladım ama rezillikten başka birşey yok teknik destek ekipleri kendilerini düzeltmesi lazım yada yeni kişiler gelmesi lazım insanları sinir etmek yerine ne dediklerine kulak verip onlarla ilgilenecek kişiler lazım !

Zaten canlı olarak müşteri hizmetleri yok arayıp konuşabileceğim onun haricinde adam mesaj yazmasını 2 gün bekliyoruz ve cevapsız sorular bırakıyorlar saygısız edebsizler teknik destekdeki ömer ve gamze isimli çalışanlardan aşırı derece şikayetçiyim

Bana sorun çözüldü diyor değerlere bakın teknik destek böyle olmamalı

Burada saygısızca olan hiç bir şey yok süreci bekleyeceksiniz.

2 Beğeni

Süreci beklemekte sorun yok saygısızlık soru soruyorum cevap vermiyorlar saygısızlık değil midir ?

Sorunuz neydi ?
(20 karakter)

Anlaşamıyoruz galiba hakan bey sorun olabilir normal birşey bu ben soruna takılmıyorum internetimde kesilme gibi bir sorun var bunu bildiriyorum inceleniyor diyor sıkıntı değil bekliyprum beklerimde sonra diyorum ki modemim sürekli olarak buluşmuyor diyor neden kaynaklanır diyorum bana shiftdeşetenin linkini yolluyorlar sorduğun soruyla alakası yok sorumun cevabını alamadım diyorum bu seferde 24 saattir kullanıyorsunuz sorun yok diyorlar bu saygısızlıktır

Ben burada sürecin uzamasından yana şikayetçi değilim sorularımın cevaplanmamasından yana şikayetçiyim umarım bu konuda anlatabilmişimdir

Online işlem merkezi üzerinde gösterilen değerlere şu sıralar takılmayın. Modem de sık sık kopma sonucu DSL ışığı sönüyor ise DSL ışığı yanmıyor şeklinde kayıt oluşturun. Okuduğum kadarıyla cümleler biraz karışık. Sorularınızı tek seferde kısa ve anlaşılır cümleler ile sorarsanız sorun olacağını sanmıyorum. İyi akşamlar :smiling_face_with_three_hearts:

2 Beğeni

Göksel bey bakın gerçekten sorunun olup olmaması hiç önemli değil ama burda hiç cevap vermeme olunca gerçekten sinir bozucu oluyor bana söylese şu sebepten dolayı oluyor sorun araştırıyoruz felan dese en azından sorduğum soruya cevap verse gerçekten hiç sorun etmicem

Kayıtlara belli periyotlarla tekrar dönüş yapıyor destek personeli, kayıt açık olduğu sürece bu dönüş yapılır.

1 Beğeni

Bu da şundan kaynaklı olabilir anlık olarak değerlerinize bakmıştır personel ve bir sorun görememiştir. Sizin buluşmama sorununuzu kablosuz bağlantı üzerinde yaşadığınızı varsayıp göndermiş olabilir

1 Beğeni

Bence gayet de saygısız bir yanıt. 1 ayı geçti belki laf anlatmaya çalışıyorum, laf döndü dolaştı gezdi tozdu, bütün cihazlarımın aynı anda arızalı olmasına geldi. evdeki 6 bilgisayar, sayısız telefon ve tablet, 2 modem, hepsi de download max rate’i sınırlayacak bir arıza yaşıyor :slight_smile: