Taahhüte 6 gün kaldı turknete abonelik yapmıyorlar ne yapmalıyım fikir ve görüşleriniz önemli

Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.
Hatasından dolayı Turknete geçiş yapamıyorum karşı komşum kullanıyor garip bir şekilde ve şuan taahhütüm dolmak üzere olan 16Mbps internetim var 4 ekimde sonlanıyor Türktelekom üzerinden geçiş yapma nedenim de aslında farklı bir sebepten ötürü şuan indirme 3.00 - yükleme 0.01 civarında 360P üstü videolar bile takılır oldu ben 1 Kasımda askere giderken sorun yoktu internetimde haziranın 1 inde askerden döndüğümden beri böyle kullanılamıyor onlarca arıza kaydı bıraktım bakan yok. Ben yokken apartman yöneticisi galiba kapının önündeki ankastre kutuyu değiştirmişler portları çoğaltmışlar nasıl yapabiliyorlarsa sorunun ne olduğunu çözemedim fikir ve farklı çözüm yolu olan varsa lütfen yardımcı olsun en sonunda kapattıracam hiç kullanmayacam.

1 Beğeni

Hat değerlerinizi atın suanki hattiniza bakalim. Altyapi sorguda o hatayi veriyor ise port yoktur veya çalışma vardir maalesef abonelik baslatamazsiniz.

3 Beğeni

Başka bir abone şunu yazmıştı. Taahhüt bitmesine yakın port sorgusunu bloke ediyor telekom böylelikle abonelerin farklı iss lere gitmesini engelliyor diye. Abone telekom a gidip ne olduğunu sorduğunda bu cevabı alıyor ve sorgulamayı açıyorlar. Bu da olabilir.

1 Beğeni

düzensiz bu değerler bazen 3000 civarı oluyor giden 100 110 oluyor snr 7.1 e 7.1 oluyor hat zayıflaması ve güç aynı değişmiyor. 16 lık limitsiz paket böyle olmamalı bence şuan komşulara gittim soruşturdum aynı sorunu yaşamış ve kapattırmışlar 2 tanesi bir kişide de böyle bir sorun yok apartman 20 dairelik rahat 10 evde internet var hepsiyle aram yok o yüzden hepsine bakamadım yarın tekrar Ttelekoma gitmeyi düşünüyorum.

İnş. öyle bir şey yapmıyorlardır yani aralarındaki rekabeti bu şekilde tüketiciden çıkarıyorlar ise harbiden ciğersizler bunlar hiç mi acımıyorlar insanların ahlarını alıyorlar uğraştırıyorlar :thinking:

1 Beğeni

Bunu bende okumuştum forumda.

1 Beğeni

Merhaba, bunun en net cevabını bulunduğunuz bölgede bağlı olduğunuz Telekom bölge müdürlüğüne giderek bulabilirsiniz. Açık bir şekilde kendinizi ifade etmeniz durumunda size bir bilgi vermek zorundalar. Telekomun yapmış olduğu santral çalışmasının bitmesi durumunda sistem sizin TurkNet’e geçmenize izin verecektir. Gerekli işlemlerinize başlamanız için ne yazık ki yapılan bu çalışmanın bitmesini beklemeniz gerekiyor.

3 Beğeni

Dün gittim çözüm masasına çözüm bulamadılar ve bana iptal edebilirsiniz denildi bende cuma günü aboneliğimi iptal edeceğim artık beklerim ne zaman düzelirse altyapıyı

1 Beğeni