Sürekli telefonun kesilmesi

Temmuz ayından beri 3. kez telefon kesiliyor, sadece telefon olsa artık uğraşmayacağım ama internet hızı da düşüyor. . 1 hafta önce çözülmüştü sorun, eve gelen TurkNet ekibi sorun rj11 ucunda dedi ama adım gibi emindim arkada başka bir sorun olduğundan. 1 hafta içinde yine bozulunca TurkNet’li komşumdan kablo alıp denedim telefon & internet yine bozuk. telekom port değiştirip duruyor herhalde. az önce de kendiliğinden düzeldi ve hemen ardından yine bozuldu. uzaktan bir şeyler yaptıkları kesin.

Binanın girişinde ki ankastrede meraklı komşularınız bir şey yapıyor olabilir mi? Eğer ankastre erişilebilir bir noktada ise kapağına sadece sizin bildiğiniz bir etiket, bant veya herhangi bir şey yapıştırın. Mantıklı düşünür isek TT ekipleri kendilerinin onaracağı bir hattı bozmaları çok normal değil. Sorunuza gelince eğer telefonda çevir sesi alamıyor iseniz vakit kaybetmeden online işlem merkezi üzerinden telefon arızası kısmından çevir sesi yok kaydını bırakın. TT ekipleri gelip çözsün. Eğer eve gelirler ise de sebebini sorun.

1 Beğeni

oluşturmuştum. tt bizden kaynaklı değil diyor TurkNet saha ekibi gelecek yine. sebebine 1 hafta önce rj11 ucu dedi, 1 ay önce de sorun iç tesisatta değil demişti.

Modemi söküp direkt telefonu takıp deneyin eğer çevir sesi alabilir iseniz sorun kullandığınız spliter (ayırıcı) ile ilgili de olabilir