Sürekli Kesilen İnternet Bağlantısı

Merhabalar. İnternetimi 1-2 ay öncesine kadar sıkıntı olmadan çok düzenli bir şekilde iki günde bir kesinti olsa da kullanabiliyordum. Ancak bu sorun baş gösterdiğinden itibaren günde en az 10 defa internetim kesilmeye başladı. Destek kayıtlarında yapılan çözümler o günü kurtarıyor . Asus DSL AC51 modemim var. SNR Margin değerini 10-12-15 hatta 20 seviyesine çeksem bile yine internet sorunu devam etmektedir. İç tesisat yok direkten evime gelen bir kablo var oradan da 1 tane ek ile modeme bağlanıyor. Splitter ve splittersız da denedim yine aynı sonuca varıyorum. Altta eklemiş olduğum görselde olan hat değerlerim ile bu zamana kadar sıkıntısız kullanıyordum. Hatta eski hat değerlerim bu zamana kadar kademeli bir şekilde yavaş yavaş bu duruma geldi. Eve 5 defa farklı elektrikçi çağırdım. Ama bir çözüme de ulaşamadım. Bu sorunun çözümü hakkında fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.

Öncelikle cevap verdiğiniz değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim. Ancak ben yalan mı söylüyorum? Bu mesajı yazarken internetim yine kesildi. Ben bu durumu telefonda Oğuzhan beye de anlattım. Şuan bile kesik. Kendi telefonumun interneti ile gönderiyorum bu mesajı. Sizin şuan bakıyor ve net kesintisi görmüyor oluşunuz veya modemin 24 saat çalışıyor olması net kesilmediği anlamına gelmiyor. Siz daha iyi bilirsiniz. Ben 30 dakika kullanıyorum net gidiyor 15 dakika kullanıyor yine net gidiyor. Evet şuan bu mesajı yazarken internet bağlantım yine geldi. Ama 10 dakika sonra yine gidecek adım gibi eminim. Sitemim size veya TurkNet firmasına değildir. Yanlış anlamayın. Sadece çözüm arıyorum. İyi günler dilerim.

İnş geçer hocam umut

Geri dönüşünüz için teşekkür ederim. Siz internet hızımı kopmayacak şekilde ayarlayın. Ben de bu süreçte interneti kullanmaya devam edeyim ve test edelim. Eğer 1 hafta içinde yine bu tür sorunlarla karşılaşırsam bu konuyu tekrar açacağım. Geri dönüşünüzü bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

:+1:t3::wave: Neden böyle yapıyorlar ki

Merhabalar, yaşanılan kopma sorununun birden fazla sebebi olabilir. İncelemekte fayda var. Hızlıca bir destek kaydı oluşturarakj bana destek kaydı numaranızı özel mesaj üzerinde iletin. Size yardımcı olmaya çalışacağım.

Özel mesaj olarak göndermeyi bulamadım. Kusura bakmayın. Destek kaydı numaram:42123359

Ben kaydınızı arkadaşlarıma ilettim. Hizmetinizi detaylı bir şekilde incelemişler. Sorununuz için yerel operatör tarafına arıza kaydınızı oluşturduk. Gerekli incelemeler tamamlandığında size konu hakkında bilgi verilecektir.