Sürekli ertelenen Türktelekom kaynaklı arıza

İnternet bağlantımız dünden beri yok 3-4 kere arıza saati ertelendi. Türktelekom kaynaklı arıza olarak bildirim düştüğü için destek kaydı da bırakamıyorum. Buradan yazmak zorunda kaldım. Artık lütfen mağduriyetimizi görün ve bu kesintiye bir çözüm bulun.

Genel bir arıza söz konusu ise, yani saha dolabında bir aracın çarpması, bakır veya fiber kabloların çalınması, altyapı iyileştirme kapsamında dolap değişikliği veya yeni hat çekimi gibi sebeplerden dolayı yaşanıyor ise bu sorun yüksek ihtimalle etkilenen abone sayısı fazladır. Telekom ekipleri hızlı bir şekilde müdahale edip sorunu giderirler. Bu süreçte beklemeniz gerekiyor maalesef.

Selamlar @tugcea, sizin için 72655063 numaralı kaydı oluşturdum. Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı kontrolündedir. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine göre planlanandan uzun ya da kısa sürebilir. Bu süreçlere müdahale yetkisi yalnızca yerel sağlayıcıdadır. Öncelik ve hassasiyet gösterilmesi adına ilgili birimlere kayıt üzerinden bilgi aktardım.

Teşekkür ederim ilginiz için. Yazımı silmek için gelmiştim mesajınızı şimdi gördüm. internet bağlantımız düzeldi. Teşekkürler herkese iyi forumlar.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.