Merhaba,
Yaklaşık 3 aylık TurkNet GigaFiber kullanıcısıyım. Abonelik başlangıç tarihinden itibaren de mağdur hissediyorum.
Aboneliğimi başlatmadan, bağlantı yapılırken ve her müşteri hizmetlerini aradığımda özellikle belirttiğim hususlar şunlar:
-Evden çalışıyorum
-Mesleğimi internet ile icra etmekteyim
-Uzak serverlara bağlanıp işlem yaptığım için anlık kopmalar beni standart kullanıcılara göre çok ciddi etkiliyor
-Yarım saatlik bir işim kopmalar yüzünden 2-3 saat sürüyor çünkü uzak serverla bağlantım her kesildiğinde yeniden başlamak zorunda kalıyorum
-Bu durumlar beni psikolojik olarak aşırı yoruyor
-Hayat kalitem düşüyor
-Anlık internet kopmaları yüzünden ciddi gelir kayıpları yaşıyorum
Tüm bu detayları müşteri hizmetlerini her arayışımda, kimseye saygısızlık yapmadan sesimi yükseltmeden, açıklayıcı bir şekilde anlatmaya çalışıyorum.
Bütün eforlarıma rağmen hiçbir şekilde sorunum çözülmüyor, 3 aylık süre içerisinde sadece 2 kere saha ekibi evime geldi.
İlki kurulum içindi diğeri de kurulumda sözde ücretsiz dedikleri modeme ücret yansıtıldığı için ücretsiz modem değişimine defalarca aramak zorunda kaldıktan sonra aldığım hizmet.
Aylardır çözümü için elle tutulur herhangi bir aksiyon alamamış olmanın verdiği hayal kırıklığı ve yıpranmışlığım ile şansımı bir de bu platformdan denemek istiyorum.
Sorunun çözümü konusunda üzerime düşen ne ise yapmaya hazırım, yeter ki karşımda benim kadar sorun çözümüne odaklı yetkili bir ekip, bir marka olsun.