Sürekli Bağlantı Kopma

Merhaba,
Yaklaşık 3 aylık TurkNet GigaFiber kullanıcısıyım. Abonelik başlangıç tarihinden itibaren de mağdur hissediyorum.

Aboneliğimi başlatmadan, bağlantı yapılırken ve her müşteri hizmetlerini aradığımda özellikle belirttiğim hususlar şunlar:
-Evden çalışıyorum
-Mesleğimi internet ile icra etmekteyim
-Uzak serverlara bağlanıp işlem yaptığım için anlık kopmalar beni standart kullanıcılara göre çok ciddi etkiliyor
-Yarım saatlik bir işim kopmalar yüzünden 2-3 saat sürüyor çünkü uzak serverla bağlantım her kesildiğinde yeniden başlamak zorunda kalıyorum
-Bu durumlar beni psikolojik olarak aşırı yoruyor
-Hayat kalitem düşüyor
-Anlık internet kopmaları yüzünden ciddi gelir kayıpları yaşıyorum

Tüm bu detayları müşteri hizmetlerini her arayışımda, kimseye saygısızlık yapmadan sesimi yükseltmeden, açıklayıcı bir şekilde anlatmaya çalışıyorum.

Bütün eforlarıma rağmen hiçbir şekilde sorunum çözülmüyor, 3 aylık süre içerisinde sadece 2 kere saha ekibi evime geldi.
İlki kurulum içindi diğeri de kurulumda sözde ücretsiz dedikleri modeme ücret yansıtıldığı için ücretsiz modem değişimine defalarca aramak zorunda kaldıktan sonra aldığım hizmet.

Aylardır çözümü için elle tutulur herhangi bir aksiyon alamamış olmanın verdiği hayal kırıklığı ve yıpranmışlığım ile şansımı bir de bu platformdan denemek istiyorum.

Sorunun çözümü konusunda üzerime düşen ne ise yapmaya hazırım, yeter ki karşımda benim kadar sorun çözümüne odaklı yetkili bir ekip, bir marka olsun.

Selamlar @Spam, aktif bir kaydınız bulunuyor. Bu kayıt üzerinden kalıcı bir çözüm uygulanmasını bekliyorum. Konuyu takip ediyorum.

Merhaba,
Konuya olan hassasiyetiniz için teşekkür ederim.
Çözüm sürecinin hızlandırılması için desteklerinizi bekler iyi çalışmalar dilerim.

Arıza ekipleri tahmini ne zaman gelirler, yaklaşık 3 aydır aynı sorunu yaşıyorum neden bir kullanıcı olarak umursanmıyorum, faturalarımı zamanında ödüyorum diye mi, anlamadım.
Bir de benim sorunumla alakalı aradığım ekip müşteri destek hattı, bana sadece kayıt oluşturuyoruz diyorlar, uygulamadı arıza kayıtlarımın hepsi kapatılmış, ne hakla kapatılır anlamıyorum, ortada 3 aydır süregelen bir sorun var, ben yoruldum gerçekten.
Saha ekibi operasyon sorumluları ile neden direkt iletişime geçemiyoruz?

Ekiplerin dün arızaya müdahale ettiğini ve sorunu çözüme kavuşturduğunu görüyorum, keyifli kullanımlar dilerim.

1 Beğeni

Merhaba,
Evet bir müdahale oldu fakat çözüme kavuştu kısmına katılamayacağım maalesef, 14 Şubat’ta yapılan müdahaleden bu yana 5 kere bağlantıda kopmalar yaşadım. Tekrardan bir arıza kaydı oluşturdum, hızlandırılması için yardımcı olabilirseniz müteşekkir kalırım.

Tekrar selam, adresinize saha ekiplerinin yönlendirildiğini görüyorum. Ekipler bölgedeki sorunları tespit ederek çözüme ulaştıracak. Takip ediyorum.