Keenetic modem kullanıyorum. Snr düşürerek indirme işlemi yapacağım. İşim bitince ben tekrar snr yükseltirim. Sorumluluk bana ait eğer sorun olursa ben kendim modemimden snr yükseltirim. Allah aşkına kaldırın artık şu kilidi. OİM den görüştüğüm müşteri temsilcisi kilidi kaldırma işlemini biz yapamıyoruz dedi. Günlerce 1 db snr kullandım sorun yaşamadım. Hattımdaki dslam kilidini kaldırır mısınız devre no 8833751816
@Ugur.Aydogan @EFG @ModeratriX @Baran @bekir.kopuz @mehmetcan @HKN @Eren @Hakan.Yildirim @Selcukssn
1 db ile alacağın crc indirme süreni zaten uzatacak niye heyecan arıyorsun 8 db altına inme
Hocam bu kaçıncı konunuz. 1 snr inanılmaz kötü bir değer.
Kabul edin artık.
TurkNet’in cihazlarında veya IP’ler de sorun var. Türktelekom ile alakası olduğunu düşünmüyorum ben. Madem bu kadar hızı taşıyamacaklar. En yüksek paketi 75 yapsalarmış.
ben günlerce o şekilde kullandım hiç bir sıkıntı olmadı tecrübem var
biliyorum ama altyapı veriyor crc birikiyor ama milyonlara ulaşmıyor siz yapabilirseniz yapın lütfen tecrübem var buradaki herkes kadar biliyorum ben
dslam tt nin ama yani tt koyuyor sınırı
Ben zannetmiyorum. Hiç oynama yok. Hiç bir cihaza dokunma yok.
Hem konuyu uplamak, hem de yeni konu açıp kirlilik yaratmamak adına yazıyorum.
Ben de hattımdaki DSLAM kilidinin kaldırılmasını talep ediyorum. Yeni paket değiştirdim 100mbps yaptım hala eski değerlerde hız alıyorum. Yardımınızı rica ederim
Hat değerlerini paylaşır mısınız
Hız da 50 idi şimdi 35 gözüküyor
Bu hatta kilit mı var şimdi
Herkes bir dslam kilidi duydu önüne gelen kilidi kaldırın diyor
50 e olsa 35 de olsa birşey değişmiyor, şuan hattınız da kilit yok.
Hız profiliniz 100mbps olarak güncellenmemis sadece.
100 Luk pakete geçtiğiniz de hat değerleriniz müsait olduğu zaman ve bağlantı hızınız 79xxx veya 88xxx olduğunda dslam kilidi olmuş olur
sıkıntı da burada işte, 100lük pakette bu değerlerle aldığım hızı görebiliyorsunuz sanırım görselden?
Hız profiliniz daha güncellenmemis çünkü
TurkNet Online İşlem Merkezi de hızım düşük performans kategorisinde bir destek kaydı açın sistem size otomatik hat değerlerini gönderecek orda nms hız profiliniz yazar.
Şuan sizinki 35, 100 yapıldığında hızınız 100 olur…
Örnek
Paket tarife adımından kayıt oluşturun ve paket hızı ile profil hızının aynı olmadığını yazın. Kontrol edilir profil güncellemesi yapılır
artık ne yapılacaksa, bir kaç ay önce de paket değiştirdiğimde aynı sorunu yaşamıştım. çözümü o zaman buydu, demek ki farklı şu an dediğinize göre
oluşturuyorum, teşekkürler