Yahu arkadaşlar son 1 ayda 2 kere statik ip aldım, ve ne hikmetse bir türlü adam gibi kullanamadım, gene gitti. Statik IP ödediğim, istediğim müddetçe kalıcı falan değil mi ben parasını ödemiyor muyum bunun? Komşudan wifi şifresi istemişim gibi 5 gün sonra neden gidiyor bu ya? Uyuz oldum. Ben her hafta destek kaydı açıp tekrar mı istemem gerekiyor?
Tekrar isteyeceğim tekrar vericekler, 3. ye almış olacağım ve ben eğer 3 tane ödersem o zaman sıkıntı var demektir. 5 günden fazla kullanamıyoruz gizemli bir problem var.
Destek kaydı açmadım daha, tekrar mı açmam gerekiyor? 3 defa faturalamasınlar sonra?
@polatdev 7 yıldır TurkNet kullanıyorum problem yaşamadım ki başka adresteki aboneliğimde aynı şekilde Statik IP aldığım var (destek kaydı ile, işlemi engelleyen birşeyler var vs)
Bu GigaFiber’de yaşadığım bir problem nedense.
Herhangi birşey hostlamak için değil, Statik IP olmadan adam gibi internet kullanamıyorum ben. Bkz: Gigafiber hız hk
Destek kaydını bu durumunuzu belirterek açın. Direk statik ip istiyorum diye açmayın. Yaşadığın problemi anlatarak devam et ve akabin de gerekirse aranmak istediğinizi belirtin. Sizi arasın Teknik ekip arkadaşlar. Durumu birde sözlü izah edin. Hem yazılı hem sözlü teyitiniz olsun.
Şuan bende açamıyorum. Sanırım genel bir sıkıntı veya kısa süreli çalışma var. Açıldığın da gün içi aranmak istediğinizi belirtin mutlaka. Bu durumunuzu sesli de daha iyi anlatabilirsiniz.
Merhaba @fatihemre22, çok enteresan bir durum Gerçekten kontrol edilip iyi gözlemlenmesi gerekiyor… Ben bu konuyu içeriye uzman ekip arkadaşlarıma sizin hizmetinizle birlikte ilettim. Gerekli tüm çalışmalarımızı ve kontrollerimizi yaptıktan sonra sizinle iletiime geçeceğiz. Kısa süre içerisinde bu sorunu kökten çözmüş oluruz. Bize biraz müsade edin…
Destekten İlker E. sağ olsun problemi çözdü gibi duruyor. Sistem otomatik siliyormuş gibi bir durum oluşuyormuş galiba o sırada soğancı geçiyordu tam duyamadım.
Buna istinaden artık modem ve çamaşır makineme iyi davranma kararı aldım malum robot ayaklanması gerçekleştiğinde problem yaşamayalım
Süper haber Sorununuzun kökten çözülmesine çok sevindim. Sanırım sistemsel bir durum yaşandı kusura bakmayın Yardımcı olabileceğim her konu için bana istediğiniz zaman özel mesaj üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla buradan tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya ve destek olmaya çalışıyorum. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim